Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 du heter rigmor eller randi mørkt litt bustete hår trives best i dongeribukser og hettegensre rundt 165 64kg blå eller brune øyne
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Jeg tror du er litt under middels høy, ganske slank og har langt mørkt hår. Du heter Ragnhild til fornavn og noe hvermansen-aktig til etternavn.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 175 slank rødhåra skarpe øyne og rød trutmunn lltid en kjapp bemerning på lur, men du mener det alltid godt Kommer overens med de fleste, men noe bedre med gutter enn andre jenter tror du jobber med mennesker
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #7 Skrevet 29. juli 2010 Stor og blågrå med skumle, stirrende øyne. Nå er jeg bare pittelitt synsk asså, men det er det jeg får opp på deg.
Hufsla Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2010 ja, dere har svinset innom. Det er riktig at jeg jobber med mennesker, jeg veier i underkant av 64 kg men er bare 161 høy. Har nok ofte en kjapp bemerkning på lur. Jeg er ikke hverken rødhåret eller mørk da. Og går best overens med jenter... Dette var igrunn litt artig:-)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #10 Skrevet 29. juli 2010 Men du har langt hår? Type ned til midjen, sant?
Hufsla Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 29. juli 2010 ikke til midjen, men godt nedenfor skuldrene. Og det er sjelden bustete, det er så glatt og umulig at det legger seg der det pleier å være;-)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #12 Skrevet 29. juli 2010 Er Ragnhild sånn halvveis i samme gate som fornavnet ditt?
Hufsla Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #13 Skrevet 29. juli 2010 ja igrunn, men det begynner ikke på R. Men er vel litt samme stil kanskje?
Hufsla Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #15 Skrevet 29. juli 2010 jeg kjeder meg... Og så snakket jeg nettopp med en venninne om hvordan man ser for seg personer man snakker med eller leser om, men ikke ser. Jeg snakket i telefonen med en bilselger en gang, og ble såå overrasket når jeg så han, for det var ikke sånn jeg hadde sett han for meg i det hele tatt! Så fikk jeg lyst til å se om nicket mitt matcha meg. Og det gjør det igrunn...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #16 Skrevet 29. juli 2010 Er interessant det der, har opplevd det samme selv og er overrasket over hvor lett folk lar seg lure av det ytre, som f.eks nick. hilsen meg som spurte over her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå