Gå til innhold

Flere som syntes det er viktig at alt i huset passer sammen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på alt fra de store tingene til småtingene. Her matcher alt fra håndkler, lys, sengetøy, møbler osv i hele huset. Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Niks. Jeg får litt fnatt hvis for mye passer sammen og ikke litt tilfeldigheter råder i heimen. Jeg er nok miljøskadet av at min stemor var sånn "matche-freak".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, jeg syns jo det er fint ja, men har det ikke sånn selv. Har ikke råd til å kjøpe alle møbler på nytt for å få det til å matche, men vi har tenkt å hive ut vegg-til-vegg teppet i stua. Da har jeg en plan om å angripe flere møbler også med en malekost, men får se om det blir noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her passar ikkje alt saman, meg eg synest vi har det fint for det! Eg er veldig interessert i interiør, men ser at moten - og ikkje minst smaken min - endrar seg stadig vekk... Det ville bli kjempedyrt om vi skulle skifte ut veldig mange ting kvar gong eg hadde lyst på noko nytt... Vi har pengar i banken og har fint råd til å la alt passe saman, men eg er glad i det vi har og synest at det er koseleg å bruke ting vi har frå før også. Eg har valt å investere i nokre dyre design-klassikarar og ellers mikse og matche gamalt og nytt, billeg og dyrt. Eg synest at stilen blir både tøff og personleg på den måten - sjølv om atl ikkje passar saman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vet du hva

passer ikke sokkene til gubbemannen sofatrekket må han pent gå å skifte sokker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke det på den måten, jeg askyr det, og heldigvis er det ikke mange som har det slik, jeg har en venninne som er sånn.

Vi bor i en stor gammel villa på landet, har en mix av antikviteter, snurrepipperier, og moderene. Det funker utrolig bra, det er mye viktigere at det er snakk om kvalitet, enn at det matcher.

Vi har litt moderne designer møbler, attmed fine antikviteter, håndarbeide vi har arvet, kunst etc, og det funker mye bedre enn matchende løpere og duker fra Kid eller Åhlens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert flere som synes det, men jeg er ikke en av dem. Jeg får fnatt av hus som ser ut som en møbelkatalog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde blitt gal av å ha samme stil i alle rom. Men det skal sies at alt som er i stua matcher i farger og stil. Soverommene er gjennomførte. Og så klart barnerommene. Badene er tre forskjellige, men ingenting er tilfeldig i noen av dem. Jeg blir irritert om det henger feile håndklær i feil bad. Ganger og kjøkken er også mine evighetsprosjekter innredningsmessig, elsker å skifte stil innimellom.

 

Men det skal sies at dette er hobbyen min og min kreative hjerne bytter ofte ut stilen i de forskjellige rom. Synes det er så gøy med innredning og interiør og få masse skryt for mine annerledes løsninger og kule stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, her må ALT være likt! Fat, gaffler, vaskekluter, te-lys, sengetøy, osv, osv. Får fnatt om ting ikke er likt!

Men, får psykologisk hjelp pga det - siden jeg ikke kan drikke av et glass når jeg er på besøk, om noen andre har ulikt glass:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...