Gå til innhold

Nintendo DS og slike ting...


benelen

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe en bursdagsgave til en 6 åring. Han er veldig glad i å sitte på pappaen sin tlf og spille spill så det tenker vi er midt i blinken. Men jeg har ikke peiling på slik, Er det noen av dere der ute som kan hjelpe?

 

Er det mulig å spille spill på itouch eller må det bli nintendo ds eller psp, evt andre erfaringer?'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke spill på min itouch, men aldri undersøkt om man kan.

 

Vil annbefale å gå på game stop, da kan man kjøpe brukt ds med spill og garanti for en billig penge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke peiling på itouch, men jeg hadde nok kjøpt nintendo ds til en 6åring. Til PSP finnes det veldig lite barnespill, mens nintendo ds er det maaange barn som har, og det finnes utrolig mange forskjellige barnespill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler absolutt Nintendo DS. Masse spill for små barn, robust sak, liten, får den i fine farger, enkel å forstå og bruke. Man kan også spille mot andre som har Nintendo. Du får gjerne pakketilbud med veske (smart så har man et sted å gjøre av spillene) og ett eller to spill på kjøpet.

 

PSP er mest for ungdom/voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DS er genial ! Jr her fikk det da han var 5 år, og den er fortsatt populær. Super å ha med på flytur f eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, DS er genialt. Har en 5 1/2-åring som har spilt dette selv i et par år allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...