Gå til innhold

Da fant han tilbake til samboern sin...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han lovet dyrt og hellig at det var over, at de bare bodde sammen for sønnens skyld og at de hadde snakket sammen om at fra nå skulle de ikke være sammen. Han sa de ikke var intime sammen lenger. Kanskje var alt sant, men nå er han tilbake med sin samboer og jeg er alene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Jeg heier på sønnen - ikke på hun som ville ha en mann før han fikk flyttet fra samboeren (samme hva han sa).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke som om han hele tiden var sammen med dama og hadde deg på si. Ingen som bor sammen etter det er slutt og har nye type/dame og alt går greit. Du har vært sammen med en mann med dame og barn. Jeg synes ikke synd på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da mange som bor sammen etter at det er slutt i påvente av ny leilighet eller for barnas skyld. Hovedinnlegger ha blitt dumpet av noe hun trodde var et forhold. Litt empati kan dere vel vise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes synd på deg! Men det er vel fordi jeg har vert borti det samme selv. Han flyttet ut fra dama til slutt da. Men hadde henne på si hele tiden, og fikk barn med henne bak min rygg. Tror nok alldri forhold der mannen bor sammen med eksen kan fungere på noen som helst måte. Uansett hva han sier, så er de intime med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighetssorg er alltid vondt. Sender en trøsteklem, det er han og ikke dere som har vært dust her. Han burde blitt ferdig med gamle forhold før han innledet noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han hadde vel fått beholde pappaen sin om foreldrene gikk hver sin vei også? Dessuten virker denne pappaen som en mann av lav moral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan det føles. Jeg var en stund sammen med en fyr som var flott på mange måter, til jeg innså at han helst ville bo sammen med eksen og hadde henne hos seg i helgene ...

 

Da var det slutt på vårt "forhold".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt for deg, men fint at de fremdeles kan kalle seg en familie. Du kommer over det og treffer en ny fin mann uten bagasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg, HI. Du bør egentlig være glad for at du er kvitt den dustemannen. Håper det går bedre med deg snart! Spis is og gråt det ut - bli ferdig med det! Kjærlighetssorg er vondt,men det går plutselig over :-) trøsteklem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tar rådet om litt is. Tro det eller ei, men hvis de klarer å få tilbake familie livet er jeg glad på deres vegne (om jeg da ikke har blitt lurt, for da er jeg bare sint på han). Takk for alle som sendte litt empati min vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, pris deg lykkelig!!!!

 

Han har det tydligvis ikke bra med samboeren, så det er nok ikke lenge før han er på jakt etter nytt gress. Vær glad du ikke er den nye samboeren som sitter hjemme og aner ugler i mosen mens han er sammen med en ny elskerinne.

 

Jeg har vært i samme situasjon som deg, men jeg var den som ble "valgt" til fordel for samboeren. I mellomtiden gikk det opp for meg at de hadde hatt et forhold bak min rygg hele tiden. Heldigvis klarte jeg å kvitte meg med han.

 

 

Tro meg, du vil være lykkelig for dette!!!!! Gi det bare litt tid.

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere dumme høns som sier dette er bra for barnet, tenker ikke særlig langt.....

 

Tenk å håpe på at barnet skal ha flere runder med utrygghet?! Denne mannen er antagelig notorisk utro. Stakkar samboer, og stakkar barn.

 

Du er heldig, hi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste mannfolk tusler tilbake til utgangspunktet med halen mellom beina... Det er synd på deg, det er vondt å bli sviktet når man stoler på noen og har gitt dem hjertet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk gjennom det samme som deg (nesten da) for et par par år siden. Jeg trodde og stolte 100% på ham, og det hadde jeg all grunn til. Vi er i dag samboere og har en fin liten kjernefamilie.

 

Det var synd det ikke gikk din vei, jeg vet at det må kjennes kjipt ut. Mye følelser er involvert i et slikt forhold.

 

Trøsteklem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...