Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Hadde gledet meg til å se Criminal Minds, så kommer heller det dritet der! Allsang på grensen suger skikkelig!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Greit nok at det tar opp TV-tid, men jeg blir såå flau over å se på det. Måtte se det en kveld, siden farmor hadde bakt kake jeg måtte smake på akkurat når jeg stakk innom. Flott det!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Jeg er helt enig, kunne de ikke satt de på en kanal som folk er villig til å betale for. Er virkelig tragiske greier. Vil jeg høre på musikk, så finnes det radio.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #6 Skrevet 29. juli 2010 Jeg sitter her to uker på overtid med heftig bekkenløsning og blodkjeder meg. Så skal jeg få meg et liv??? SERIØST! Hva er forskjellen på å sitte her på et nettforum og det å ønske seg noe god underholdning å få tiden til å gå med? Ååååååja, nå skjønner jeg. Du er Allsang på grensen fan du. Og ber meg få meg et liv. Tragisk.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #8 Skrevet 29. juli 2010 Og der var tyske grand prix Lena som synger med potet i halsen og den sureste stemmen jeg har hørt siden idoltida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå