Gå til innhold

Er folk opptatt av gucci og slikt lengre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har noen merkeklær jeg knapt nok har brukt, og jeg lurte på om det egentlig er marked for å selge sånt?

Det er en bukse, en genser og en topp. Tror jeg har brukt det toppen 3 ganger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gucci er kult, men ikke gamle modeller. Der tror jeg markedet er lite for det er nok penger blandt folk som er interessert til å kjøpe nytt. Koser meg over min nye Prada drakt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Designerklær er alltid populært, men selvsagt kommer det ann på hva du vil selge. Klassiske klær kan man få mye for, men er det noe utdatert du har så ville ikke jeg kjøpt det bare fordi det er Gucci.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt redd at genseren jeg har er skikkelig utdatert hvertfall. Buksa er D&G og det står vel gjerne det over hele rumpa eller noe :P

Husker ikke helt jeg nå.

 

Men om folk er litt intressert så kan jeg jo da selge det rimelig. De er jo 3 år gamle.Tenkte jo ikke å ta så mye for det. 200kr kanskje for buksa. 50lapp pr. andre del muligens.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare harry når det er fake kjære. Eller hvis du egentlig ikke har råd til smør på maten når du har kjøpt deg en bukse. Ellers er det flotte klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gucci er ut. Hvertfall i min aldersgruppe (Jeg er 20)

Det er f.eks SWAG, DC og slikt som er populært. Gucci og Prada er liksom for "jeg er bimbo og pappa betaler alt"- jenter.

 

Store logoer er også feil. Det å skrike til folk at man har merkeklær er ikke kult, da står det "oppmerksomhetssyk" i panna på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Såpass ja. Utrolig hvor fort ting forandrer seg, jeg er jo bare 25 og når jeg var 20 var det mange som syns det var såååå kult med disse tinga. (kanskje derfor jeg fikk sånt?)

 

Da får vi se om noen er intressert, hvis ikke gir jeg det til fretex eller noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Net a porter selger hverken Prada eller Gucci. Det har rett og slett blitt litt harry. Versage er jo blodharry. Se på Donatella.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det blitt slik at det er kulere å kjøpe second hand klær enn merkeklær. Til og med mange av kjendisene kommer på den røde løperen i brukt tøy.

 

Jeg synes det er super harry å bruke seriøst mye penger på klær som ikke er nevneverdig penere enn det du får på H&M til en brøkdel av prisen.

 

Merkeklær imponerer meg ikke, har aldri gjort det og vil aldri gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte meg en klassisk monogramveske fra Gucci i Italia i sommer. Ikke noe harry med den! kostet flesk og faenskap, men gud så fornøyd jeg er! (hilsen en ikke-pappajentemenharbetaltdenselvjente)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinna mi på 45 er ihvertfall veldig stolt av sin Gucciveske. Hun passer alltid på å plassere den oppå bordet, og om logoen havner ned i farta så snur hun den slik at alle kan se...patetisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man bruker merkeklærne på den måten høres det jo veldig barnslig ut.

 

Jeg har selv lyst på ei gucciveske, men det er bare fordi den er så fiiiin.

 

 

Nå etter det dere sier er jeg veldig spent på om noen vil kjøpe.

Må bare orke å ta bilde og få lagt ut på finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er du så fornøyd med den veska da, 22.17???

 

Jeg skjønner ikke hvorfor noen gidder å bruke en månedslønn på en veske. Det er masse fine vesker i god kvalitet til en tiende del eller mindre av prisen. Men de står det jo såklart ikke Gucci på... Det er vel det du er så fornøyd med.

 

Jeg har velstående svigerforeldre og min svigermor overøser meg med sine merkeklær og vesker og sko som hun går lei eller når hun ikke har plass i skapet til mer. Jeg gir dette videre til venninner, synes det er patetisk med disse tingene. Ikke er de nevneverdig fine heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge PEJ gruppen er slike merker helt på vei ut... Men der vil vel alltid være de som tror de ser rike ut bare fordi det står GUCCI o.l. på klærne ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...