Gå til innhold

Små barn med 1000 spørsmål!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4-åringen her spør fra morgen til kveld...om alt!

 

-Hvordan lager man kjøleskap? Hvordan lager man salt? Hvordan lager man planeter? Hva er solen? Hva er en stjerne? Hva er hydrogen? Mamma hvordan kom babyen inn i magen? Hva skjer hvis taue-bilen går i stå? Hvordan betalte dere for bilen? Hvordan lager man flere løver? Hvordan lager man flere mennesker? Hvor kom de første mennesker fra? Hvorfor er der farlige dyr i Afrika? Hvor kommer regnen fra? Hvorfor er det varmt om sommeren? Hvorfor må jeg sove? Hvorfor skal vi tidlig opp? Hvorfor skal vi rekke fergen?

 

Og sådan går det hele dagen lang, utrolig hyggelig med nysgjerrige barn, men en _anelse_ slitsomt i lengden!

 

Andre med sånne små?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, min 2-åring er ganske lik. Spør om ALT! Og ofte ting han gjerne vet svaret på selv - og da svarer vi bare at vi tror han vet svaret selv.

På de andre spøsmålene svarer vi etter beste evne, men det er ikke så lett når han hver gang svarer tilbake med et spørsmål!

 

Jeg trøster meg med at han får igjen for det senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe som å høre mine 6åringer! håper hungeren etter kunnskap fortsetter nå når de begynner på skolen. De har vært sånn siden de var 3 :-o Ufattelig slitsomt i lengden. Så jeg jubler hverdag været er fint så vi kan dra ut å finne på ting i ferien ellers så sliter de meg totalt ut ! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...