Gå til innhold

Til deg med matboksen, hvorfor kunne du ikke bare ha kjøpt en vanlig barnematboks da, er ikke det stas da, de er ofte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fargerike og søte og barn liker det. Husker når sønnen min begynte i barnehagen, det var jo kjempestas og kjøpe fin matboks og drikkeflaske til han.. og ny fin sekk.. og når du likevel kjøpte tusj, klistremerker og den matboksen så kunne du like godt kjøpt en finere matboks spørr du meg.. Tror ikke det ble så stor forskjell på prisen akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med du! Skjønte heller ikke logikken med å kjøpe matboks, tusj og klistremerker. Kunne heller spandert på seg en finere matboks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke HI i den andre tråden, men forstår henne godt!

En "ren" matboks med hjemmelaget design er vel gull?

 

Jeg ville heller valgt det enn å kjøpe slike matbokser "alle" har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjpent når det blir vasket og/eller blir våt og klistremerkene løsner. Så jeg vil ikke kalle en slik matboks for "gull" akkurat. Mer "hjemmesnekra ræl" tenker jeg vi sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være så fint, flott, originalt og hjemmelaget vet du. Samme faen om ungen liker det så lenge mor kan slå seg på brystet som kreativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du sikkert ikke er inni klistremerketilhengerklanen, kan jeg opplyse deg om at det nå, i 2010, er kommet vannfaste klistremerker!

 

21:21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte matbokser til jentene mine på eBay.

Slik at de skulle ha lett gjenkjennelige matbokser.

De var billige og kjempefine:). Bilde av "My melody" på de, som jeg selv elsket da jeg var liten.

Kjøpte 5 forskjellige størrelser som får plass inni hverandre og kostet under 50-lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...