Gå til innhold

Kan hun ha ignorert meg som facebook-venn ved et uhell?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

La til en slektning som jeg ikke treffer ofte, men som jeg prater med når jeg treffer noen ganger i året. Vi har alltid hatt en god tone, så jeg ble rimelig overrasket når jeg oppdaget at hun ikke hadde akseptert. Vet hun ikke har gjort det siden jeg har mulighet til å legge henne til igjen.

 

Vet hun er ofte innom fb, og vet hun har mange venner der som hun ikke har et nært forhold til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det vært et uhell ville det vært mer naturlig at hun sendte deg en forespørsel tilbake med beklagelse om at hun hadde ignorert deg ved et uhell.

Hvis hun har mange venner og ikke er ny på FB vet hun nok hvordan man aksepterer og ignorerer venneforespørsler.

 

Jeg har en utrolig spesiell kusine. Vi treffes noen ganger i året og alt er selvfølgelig greit da, men vet at hun er en av de mest nyskjerrige og skravlete kjærringene som finnes.

Hun er utrolig besteborgelig og snerpete, og jeg er mer alternativ.

Da jeg traff min nåværende samboer og pappaen til våre (snart) to barn var det ikke måte på hvor mye dritt hun klarte å lire av seg til mine andre kusiner og søstera mi om hvordan han så ut. Han er forresten utrolig pen, og har alltid vært en populær gutt, men han har langt hår og litt spesiell stil.

Hun mente at han så kriminell ut, osv, osv.

Det resulterte i at jeg slettet henne som venn fra facebook.

Har møtt henne flere ganger etter det og jeg bare later som ingenting.

Hvis hun spør meg skal jeg fortelle henne grunnen med glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...