Gå til innhold

Noen med erfaring med Reflex parkdress? (høst)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så at de skal ha kampanjetilbud på dress + fleecedress til 499, billig er det jo, men er det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1300,- for en troll dress som er en dress tilpasset hele året, sommer,v inter og vår og høst, den gjerne i tre år, i alle fall i to år. Finner ikke bedre alternativ, verken på pris eller kvalitet. aldri impregnert eller styrt med dressen like fint 2 år etter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre barn har stort sett hatt refleks sine parkdresser, liker de veldig godt. Tynne og lette. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammelt er barnet ditt? Jeg hadde reflex både høst oog vinterdress til min sønn. Den fungerte helt utmerket til han ble en ekstremt aktiv 2 åring. Den siste reflex dressen kjøpte jeg til ham i vår og den slet han ut på under 2 månder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok dresser. Liker ikke vinterdressene for de har en fasong som ikke passer mine barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke erfaring med at de ikke er slitesterke. Har to aktive gutter som fortsatt har tilgode å slite ut en parkdress fra Reflex. Den ene dressen er nå i bruk i sin fjerde sesong, ser helt fin ut. Eldste på snart 6 år, har ikke reflexdress i år, pga et veldig barnslig design og mangel på store str.

 

NN 20:50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegode dresser. Snuppa har hatt både vinter, vår/høst, hel og delt regndress. Kjempegod kvalitet, fin pris, god passform (har to modeller i mindre størrelser, en vid og en formsydd, tror det er opp til 98). Aldri slitt ut eller blitt våt. Har hatt mye andre klær fra refleks også som er kjempegode (har ofte tilbud på joggedresser/fleece)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig fornøyd med Reflex sine dresser, men mer fornøyd med parkdressene enn vinterdressene.

Her i huset går det stort sett i refleks parkdress og Reima vinterdress til ungene.

Parkdressene har holdt seg fine flere sesonger. Litt slitte, men ikke sånn at de blir fortere våte og ikke hull. Og de er godt brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler nok heller ikke vinterdressene. Prøvde en for flere år tilbake(de kan ha blitt bedre), passformen var grei, men gutten ble fort kald i den. Syns den er helt grei som nummer 2 dress, men ikke som hoveddress.

 

NN 20:50 igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...