Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 ungene sover, beina på sofan.. Lasagne på fatet, og sjokis og cola innen rekkevidde. Og såklart supersize vs super skinny på tv =)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Her sover ungen, mannen spiller fifa med kompiser, jeg har huset for meg selv og har en browniesdeig i ovnen! ..Og etter at hele browniesen på mystisk vis er borte vekk, ringer jeg mannen og ber han dra seg hjem - for da skal jeg på sykkeltur! En fantastisk "bare hverdag"-kveld! =D
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 ooo.. kanskje bake brownies med ungene i helga de orker jo bare en bit eller to, så er resten min =) (for kan jo ikke spare til en annen dag, vil jo ikke de skal ha i seg for mye sukker da vet du..)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Ja, det er jo viktig å passe på at barna ikke får for mye sukker - jeg synes det er kjempeflott at du ofrer deg selv! Moha! Og, man sender selvfølgelig mannen ut når det er 10-kronerssalg på Toroposene - det er jo penger spart! Supersmart!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Men, det er jo litt synd at man mååå spise alle kakene på to dager, siden holdbarhetsdatoen dessverre går ut. Jaja:P HI
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #6 Skrevet 29. juli 2010 hvorfor kjøpe halvfabrikat når mankan kjøpe helfabikat.. inn i microen, og fire minutter etterpå er det middag =P
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #7 Skrevet 29. juli 2010 passe på så det ikke blir deg vi ser der i neste programm
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #8 Skrevet 29. juli 2010 Du har et vesentlig godt poeng! Og til du under; Ja, jeg har fordommer mot deg som ikke vet at det ikke er dobbelM på slutten av et ord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå