Gå til innhold

Sitter her med en nyfødt, og lurer på et par ting jeg har glemt siden forrige gang;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1. Kommer det skjema man fyller ut med navn og sånt automatisk i posten?

 

2. Blir man kalt inn til første time til helsestasjon, eller må jeg selv ringe og ta kontakt?

 

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nr.1 : Ja :)

 

Nr.2 : Er litt usikker. Tror helsestasjonen tar kontakt hvis du ikke har et spesielt ærend der nede selv. Jeg måtte ned 2 dager etter at vi kom hjem fra sykehuset fordi sønnen vår la så dårlig på seg i begynnelsen, så da var det jeg som tok initiativet selv. Men hadde jeg ikke dukka opp,så hadde nok helsestasjonen tatt kontakt da også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

 

!. Skjema kommer i posten.... i alle fall hos meg. Sikkert fordi sykehuset sender inn fødselsmelding.

 

2. Får du helsesøster eller jordmor på hjemmebesøk etter fødsel? Mener å huske at vi avtalte at helsestasjonen skulle sende time til meg etter besøket. Er du usikker er det alltid greit å ringe å sjekke. Tenker de er vant med ammetåke og dårlig hukommelse der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en nyfødt selv, og hadde glemt nøyaktig de samme tingene selv fra forrige gang :-) Skjemaet kom i posten ja, og helsesøster ringte dagen etter jeg kom hjem fra sykehuset. Godt at folk skjønner at man er i tåka ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...