Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Jeg har nå tenkt at jeg skal begynne mitt nye treningsliv i dag da. Men det regner og regner. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre: gå tur i regnet eller starte opp med zumba. Dessuten er jo ikke lysten helt på topp da. Må liksom sparke meg selv i gang litt. Så folkens! Hva skal bli kveldens treningsøkt? Klarer ikke bestemme meg :-)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Ut på tur !!! Sommerregn er uansett mye mer sjarmerende enn iskaldt høstregn. Innetrening kan du tidsnok drive med med god samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Ut på tur. Du føler deg utrolig dyktig når du kommer inn igjen når du faktisk har gjennomført en trening i dårlig vær. Kom deg ut. Bevis for deg selv at du mener dette og ikke lar deg stoppe av småting.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Takk for sparken i baken :-) Blir en tur ut ja. Var vel det jeg regnet med at jeg kom til å ende opp på. Fant forresten ut at jeg har treningsassistent på telefonen så nå må jeg jo ut å prøve den. :-) Skal visst måle hastighet, distanse osv. Da tror jeg barnet har sovnet så jeg får vel finne passende klær og gå ut :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå