Gå til innhold

Jeg sliter VELDIG med puppene!! Jeg var til konsultasjon gjenneom fastlegen, for mange år siden....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk da beskjed om at jeg var for ung!

 

Den ene er MYE større enn den andre!!

 

Noen som aner om det er mulig å få det dekket gjennom staten??

 

Lang ventetid!! Anelese noen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du, da?

Skal du ha flere barn?

 

Siden puppene faktisk forandrer seg mye med tiden (og enda mer om man er ung eller får barn) så venter de nok lengst mulig med å avgjøre det. Det er jo waste of money om du blir misfornøyd igjen, liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gjort noe med puppene! Fikk ikke hjelp den gangen, da var jeg 19 år

 

Men har et barn. Jeg har ingen planer om flere!

Jeg er 31 år. Puppene har faktisk ikke forandret seg på de årene!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det veldig store forskjeller kan du kanskje få det dekket. Du må jo bare prøve :) Selv har jeg to str forskjell på høyre og venstre og det er ikke grunn til å få noe dekket (den ene er C og den andre E). Men egentlig tror jeg ikke jeg hadde turt å operere uansett da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom den store er så stor at legen kan dokumentere at den fører til et ryggproblem for deg, vil du kunne få brystreduksjon på denne. Men kun dersom det handler om en nødvendig helseforbedrende opperasjon. Da får du også arr på den ene, og du må tenke på om dette er noe du vil kunne leve med. Dersom de så blir ujevne etter fødseler og amming, får du ikke justert noe i senere tid men må betale alt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK for svar!

 

Ja, det er veldig stor forskjell.. Syns det er PINLIG!! KJEMPE flaut!

Er derfor jeg har kvidd meg så voldsomt med å ta det opp igjen!

(har ny lege nå)

 

Huff.. er akkurat det. Er ikke bare bare med operasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden puppene er så forskjellige vil jeg tro det er EN grunn til å få det dekket, så kommer det psykiske (som virker å være noe som virkelig plager deg!).

 

En god idé kan være å ta bilder av puppene; forfra og fra begge sider. Send dem til en privatklinikk og spør etter profesjonelle synspunkt.

Kirurgene der kan si om dette er noe som kan bli dekket.

SÅ går du til fastlegen og får en henvisning. Du trenger ikke fastlegens "synspunkt" på dette ;))

 

Forøvrig så har svigerinnen min fått 3 barn ETTER brystreduksjonen sin, og puppene er hun fortsatt fornøyd med (kunne ikke amme da)

 

Lykke til !! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå det. Mitt problem kan jo løses av silikoninnlegg i bh'en når jeg skal ut blant folk, for det er liksom plass under den minste puppen til litt kunstig fyll.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har bitt 31 år og har fått barn blir du ihvertfall ikke avfeid med at du er for ung (er stor forskjell på 19 og 31 år).

 

Du burde absolutt bestille time på en privatklinikk, der møter du stor forståelse fra leger som har sett det meste før og som mener det er helt greit å gjøre noe med ting man er misfronøyd med. Som regel er første konsultasjon gratis og de kan med en gang fortelle deg om det er noe du kan få dekket, de kan disse reglene ut og inn ;)

 

De vet gangen i dette og kan hjelpe deg med hvordan du skal gå frem videre.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått operasjonen dekket med akkurat samme problem. ble operert da jeg var 18, (er nå 26).det ble en mislykket operasjon, men jeg ville ikke ha ny før jeg har fått barn (da de kan forandre seg). det tok ca 1-2 år ventetid mener jeg å huske.jeg har da en gratis operasjon til gode. betalte egenandel på 295,-

om det går veldig på psyken og mobbing så får du det dekket. lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TUSEN HJERTELIG TAKK for mange flotte svar!!

 

Det var en god ide å sende bilder (då uten ansikt!)

For jeg er MEGA FLAU!!

Og har slitt i forhold til menn og!! :-(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...