Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Får ikke til!! Får bare opp melding om at jeg har oppgitt feil inntekt?? Hvordan skal jeg gjøre dette?? Noen som kan prøve for meg?? Bidragsmottaker tjener ca 250 000 i året, mens bidragsyter tjener ca 400 000. Ett felles barn født i 2003. "Vanlig" samvær.. annenhver helg + en ettermiddag i uka. Hvor mye må bidragsyter (atså meg) betale i bidrag???
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 De har vel sjekka det opp mot selvangivelsen din :-p
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Da må du ut med hvilket år ungen din er født, om du har utvidet barnetrygd, småbarnstillegg, skatteklasse.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Har skrevet inn fødslesdatoen til barnet.. bidragsmottaker har utvidet barnetrygd, men ikke msåbarnstillegg. Skatteklasse har jeg også kryssa på, men får likevel opp at dette er feil. Kan ikke ha sjekka opp imot ligninga, da det ikke registreres navn e.l på denne sida.. det er ment til å regne ut, slik at man kan få oversikt selv.. Kan noen prøve å legge inn disse opplysningene for meg?? Mulig ejeg gjør noe feil.. HI
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Skjønner ikke du at man må ha alle opplysningene hvis det skal være vits i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå