Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Jeg har plukket petuniaen til naboen mens de er borte, og de vet ikke om det. Men det var sent, for de har aldri plukket dem selv tydeligvis, og de hadde i stor grad gått i frø.
Villa Perlesukker Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Ååå trodde det var sånn at man skulle så noe hos naboen eller andre utvalgte? Så kan man også begynne å høste hos naboene? Vet ikke om jeg blir så særlig godt likt i nabolaget men skal prøve etter leggetid en natt i helga. Naboene har både plommer og moreller ser det ut som
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2010 Altså plukket som i fjernet døde blomster for å fremme gjenblomstring. Andre naboen her får jeg alt jeg vil ha av frukt og bær hos..
Villa Perlesukker Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 haha ler... som du skjønner tar jeg dette nokså seriøst risterpåhodether
Blubblubb Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 Du er jo snill, da ;-) Jeg knabbet meg noen stiklinger da jeg vannet for naboen :-D Det må da være geriljahaging? Men jeg plukket også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå