Gå til innhold

Bor du nær en svært traffikert vei?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan syns du det er å leve med trafikkstøy? Vurderer å leie ett hus, men syns det er veldig negativt med beliggenheten.

 

Er støyskjermer, skog og gjerder imellom så ikke bekymret for sikkerheten.

 

Men man hører ett jevnt sus. Venner man seg til det? Eller er det bare en evig plage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hører E18 hele året. Selv om det ikke er noen stor plage skulle geg ønske den støyen hadde forsvunnet. Det er ikke noe stort problem, men selv om jeg har hørt den siden jeg var et år venner jeg meg aldri helt til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde, og vi ble vant til det.

Det var rett & slett rart å flytte til en helt stille plass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke såå nært, men ser E18 fra vinduene i 2 etg. Vi har bodd her et år nå og jeg legger ikke merke til støyen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bodde veldig landlig å langt fra veien for ikke lenge siden, så flyttet vi å bor nå rett ved en veldig trafikkert vei, ble vant til det ganske fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veien mine foreldre bor på går parallelt med E45 motorveien i Danmark. De bor på andre siden av veien og der er støyhegn, men hvis du er utenfor hører du altid susen fra motorveien og når det kjører store lastebiler.

 

Jeg bodde der til jeg ble 19 og du venner deg veldig fort til det, og hører ingenting før noen gjør deg oppmerksom på lyden.

 

Samtidig liker jeg veldig godt hvor stille det er her hvor vi bor nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor cirka 10 meter fra en hovedvei/riksvei uten støyskjerm. Har kun lave busker mellom huset vårt og veien.

 

Det er en del bråk og jeg har ikke blitt vant med det de 4 årene vi har bodd her. Spesielt om nettene med vogntog som suser forbi. Vi hører det ikke så mye i hagen for vi har satt opp stor gjerde og busker som skjermer en del, men hører alt støyet inn på soverommene i 2.etasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...