candyqueen Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 ...har dere da brukt egne midler? Eller har dere lånt penger i banken? Vi eier hus, kan vi ta opp ekstra lån til oppussing??
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Vi tok opp ekstra lån på huset. Banken vurderte grovt hva verdien på huset ville bli etter oppussingen.
lille sprelle Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 har brukt av egne midler hvorvidt du får utvidet lånet, spørs på lånebelastning og betalingsevne.
Trollemor75 Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Arbeidsgiveren min har en ordning for ansattlån, jeg brukte den, og når alt er ferdig skal vi skaffe ny takst og refinansiere boliglånet. Ansattlånet har veldig god rente, så den lar jeg sikkert løpe til jeg slutter hos det selskapet.
Lillebror og stoerebror Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Vi har pusset opp hele huset på lønninger og verdiøkning fra det forrige huset. Det har tatt litt lengre tid enn det "alle andre" bruker men så har det blitt mye rimeligere for oss med tanke på at de må betale tilbake med renter osv.
2barns mor Skrevet 29. juli 2010 #6 Skrevet 29. juli 2010 Vi har både lånt ekstra penger, samt brukt av "våre egne". Vi lånte når vi bygget på, å verdiøkningen raste i lufta (bra for oss!) Våre egne penger har vi brukt på oppussing av diverse rom i huset, nå sist vaskerom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå