Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Jeg har lett høyt og lavt, dypt og grunt etter en gammel lommebok. I den ligger blant annet et par gamle forlovelsesringer, dødsannonsen som sto i avisen da pappa døde, bilder av ham som barn, passbilder fra russetida, etc. Den er ganske stor og avlang, i brun skinnimitasjon med mønstret stoff i midten. Stygg som juling er den, og har derfor kun blitt brukt til oppbevaring av "klenodier". Nå er den søkk borte, jeg finner den bare ikke igjen... Noen som "ser" hvir den kan være? Jeg begynner å bli litt desperat... Innholdet har stor affeksjonsverdi.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Nei jeg kan ikke se, men hva med å lete i : -vinterjakker, nedpakket vinterklær, skuffen med skjerf..... -har den falt ned i en støvel? - oppi et skrin, boks, kakeboks -innimellom fotoalbumene -bak noen bøker i bokhyllen - regnskapsmappe Leter etter en lommebok selv.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Har du en kommode i tre, kanskje med runde bein? Kan den ha falt bak der, eller ligge under den nederste skuffen? LM
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Jepp, en sånn kommode har jeg, og jeg har allerede gjennomsøkt alle skuffene, bak den og under den nederste skuffen som du foreslår, men fant ingenting første gangen iallfall. Kanskje jeg skal prøve igjen? Takk så lenge!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Har sjekket alle stedene du foreslår, flere ganger, men finner ingenting... Dessverre... Men takk for gode tips! Håper du finner din lommebok da :-)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #7 Skrevet 29. juli 2010 Kan den ha satt seg fast bakom skuffene? Jeg fikk så sterkt bilde av denne kommoden, ser hjørnet på den. Kan den ligge ved siden av, under noe hvitt? LM
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #8 Skrevet 29. juli 2010 Den er garantert ikke i bilen :-) Men takk allikevel for tipset.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #9 Skrevet 29. juli 2010 Jeg føler at et av barna dine har fått fatt på den.Hørt med de?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #10 Skrevet 29. juli 2010 Har du overskap på kjøkkenet? Tror den ligger til venstre i et kjøkkenskap/overskap ganske høyt oppe.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #11 Skrevet 29. juli 2010 Nå har jeg tatt ut skuffene og sett, men ingenting. Jeg har også lett i og under en hvit eske som står rett ved siden av kommoden, men ingenting der heller. Jeg har selv en følelse ved kommoden, men finner den altså ikke der... Men takk igjen, allikevel! Du er jo utrolig treffsikker ifht selve kommoden, og det hvite ved siden av. Imponert!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #12 Skrevet 29. juli 2010 Takk! Jeg har aldri svart på noen sånne tråder her inne, men nå fikk jeg så sterk følelse. Det var dumt du ikke fant den. Håper det ordner seg. LM
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #13 Skrevet 29. juli 2010 Datteren min kan muligens ha fått fatt i den, men hun kan ikke snakke enda, så det hjelper lite å spørre henne ;-) Eldstemann, samboers sønn, har jeg ikke spurt enda da han er hos moren sin. Takk for tips!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #14 Skrevet 29. juli 2010 Takk for tips, da får jeg be samboern sjekke, for så høyt opp når jeg rett og slett ikke, hehe ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #15 Skrevet 29. juli 2010 Takk igjen! Hyggelig at du svarte på min da :-) Jeg har fremdeles en sterk følelse for den kommoden selv, men den er virkelig ikke der... Men kanskje den HAR vært der, og at det er derfor vi begge "føler" den så sterkt ;-) Takk, det håper jeg også. Affeksjonsverdien er stor, så det hadde vært utrolig trist hvis den er borte... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå