Gå til innhold

til dere som har pledd foran inngangen til vogna...(dagen stips!)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det gjorde jeg også til jeg kjøpte en helt fantastisk skjerm som passer til alle vogner! Den er laget i Australia og har visst solfaktor 50 i den. Man knyter den på begge sider av skjermen på vogna (slik at den sitter oppå skjermen på vogna)og man kan dra den så langt fram man vil (slik at barnet har skygge på hele seg)eller tilbake. Den er lett å trekke fram og tilbake og om man ikke vil ha den kan man bare bøye den sammen og legge den i etuiet og den tar ikke store plassen.

den koster rundt 400 kr på barnebutikken jeg kjøpte den på men det er absolutt verdt det!

Også genialt når barnet vil sitte i vogna (og bare drar ned teppet!)da kan man bare dra ned skjermen og barnet slipper å sitte i steiksola.

 

Anbefales på det sterkeste!

 

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det å ha noe som helst foran vognåpningen er tull og totalt unødvendig. Bare lavpanna og uinformerte mennesker som praktiserer dette. Personlig liker jeg ungen min ikke overopphetet og i live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger en slik info ut, men ingenting om hva det heter, eller om en nettside der de faktisk selger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den jeg har heter Aussi sunshade,men jeg regner med det er flere på markedet.Du finner sikkert info om du søker på "solskjerm til vogn" eller noe slikt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg gjerne ut en link dersom noen av dere finner den billig et sted. Skal til syden og da hadde den vært helt genial!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri hørt om en baby som har dødd av LITT av pleddet foran åpningen.

Tror neppe denne solskjermen er for vår tvillingvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke snakk om døden når det gjelder pledd foran vogna,men hva om komforen for den du steker på den andre siden av teppet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI her!

 

Ettersom jeg selv kjøpte den i butikk,gidder jeg faktisk ikke å finne den i nettbutikker for dere,den jobben kan dere gjøre selv!:)

 

ville bare gi et tips som jeg selv fikk for jeg synes denne skjermen er veldig veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...