Gå til innhold

Babyshopping i Storbritannia :))


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er det ca en mnd til jeg skal avgårde å svi visa-kortet.. ;))

 

Har vært mange ganger før, så vet forsåvidt hva og hvor.

Standard er jo Mothercare, Mamas & Papas, Gap og Next.

 

BodyShop er et annet stopp, prisene er jo halvparten/tredjedelen av de norske...

 

Noen som kommer på noen andre "must" ??

 

Og gjerne om du har forslag til spesifikke, fine produkter jeg burde hatt.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MacLaren trillene er mye rimeligere der enn her hjemme , så om du vil ha en sånn er tiden inne til å slå til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosa deg masse.....skal selv øve dammen i september.

Itillegg til alle klærne pleier jeg å hamstre sudocream som er den beste for såre rumper å calpol som er febernedsettende. Bare et lite tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk å dra innom Disney butikken. De har kjempe mye fint til både babyer og litt større barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips !! Calpol og Sudocream hadde jeg ikke kommet på selv.. :))

 

Ja, er alltid innom Disney-butikken, glemte den i farta.. hehe.. Det beste er at den er under ombygging, nyåpning uka før vi kommer ;)

 

Flere ??

 

HI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin lyst. Det er mulig det er billigere for de spessielle plaggene, men totalt sett kommer du til å sløse bort en masse penger på ting som ungen ikke får det minste glede av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du til london, eller andre steder i uk?

Hvor gammelt er barnet?

Er du ute etter å spare mye penger, eller tenker du litt dyrere ting til billigere penge enn her hjemme?

Mamas & Papas er jo mest for gravide og babyer, mothercare også, synest ikke mother care er så fryktelig kult at det gjør noe, men liker elc lekene, men de er ofte billigere her til lands enn der borte, akkurat samme lekene. Synest heller ikke Disneybutikken er et must.

 

Gap er bra, Next er bra,Adams selger bareneklær og er ikke så fryktelig begeistra, er ikke så veldig keen på british homestores heller, liker meg på M&S for barna, og goså ting til huset. John Lewis er også bra, de har dessuten prisgaranti at de ikke er dyrere enn andre butikker. Er ikke s fryktelig mye veldig bra til babyer der, men gjerne litt større barn.

 

Benetton er nok sikkert billigere, men handler ikke der selv. Er det utstyr du er ute etter kan det lønne seg med en togtur ut til et større senter der du kan kjøpe utstyr, google litt å se hva som kommer opp, eller en dag eller to med leiebil koster jo ikke allverden.

 

Ville også gått på Tesco og handlet til barna, gjør det til stadighet selv, og ofte er det mye mye salg på ting som er rimelige fra før. Da trenger du en Tesco extra, Sainsburys og Asda har også en del, særlig ASDA, men jeg liker ikke de to sine klær like mye som Tesco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og du skriver her fordi..??..

 

Hva jeg gjør med mine penger er vel ikke din sak vil jeg tro !!

 

(forøvrig vet du heller ikke en dritt om hva jeg skal kjøpe!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spurte om andre "must". Da må du vel forvente å få svar.

 

For min del kan du gjerne brenne opp pengene dine, men å handle unødvendige ting og attpå til reise langt for å gjøre det mener jeg grenser til miljøkriminalitet (med untak av at det desverre ikke er ulovlig). Det er et forbrukshysteri jeg synes er tåplig og som jeg ikke vil være med å oppmuntre til, selv om det egentlig er råd til å kjøpe enda flere ting du tydligvis ikke trenger du ønsker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnet er ikke født enda ;))

 

Jeg har barn fra før, og jeg har vært der maaaange ganger før, så jeg VET hva ting koster og hvor der er kvalitet.

 

Liker ikke klærne på de store supermarkedene så veldig godt jeg, men der kan være et og annet innimellom.

 

M&S er selvsagt også på lista mi. Husker ikke alt i farta ;)

 

Mothercare har f.x. bodyer og pysjamaser til kjempegod kvalitet og kanonpris. Har bodyer kjøpt der fra alle mine andre (3) barn. De eldste bodyene er 16 år og like fine, til tross for vasking og tromling 1000 ganger :))

Syns forøvrig de har kjempemasse flotte antrekk. Og smikker, rangler o.l. er jo billig. Fisher Price er jo også veldig billig i forhold til her hjemme :))

 

 

Men var vel egentlig ute etter noen knallprodukt som man ikke får i Norge i det hele tatt (eventuelt som er mye billigere der borte)..

Som f.x. Calpol og Sudocream... :))

 

Noen som har noen gode "musts" ??

 

HI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonjela teething gel er et must!!! Personlig syns jeg den funker bedre enn dentinox...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte infacol, gripe water og bepanthen

Infacol og gripe water i tilfelle problemer med å få opp litt luft. Bepanthen syns jeg funker bedre enn sudocrem - men det er jo personlig preferanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Now we're talking... ;)

 

(Bruker alltid å kjøpe LemZip o.l. forkjølelsesmedisin til meg selv, og den kan iallefall jeg anbefale!)

 

Takk takk :)))

 

Andre ting ??

 

HI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du til London for å svi visakortene på calpol og sudocreme, hva kan jeg si.... det blir jævlig dyr paracet!

Jeg har fått to barn i England, og jeg fikk min mor til å sende meg stikkpiller, for å unngå hele jævla calpol sølet. Sudocreme er sinksalve på lik linje med alle andre sinksalver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ønsker klær til både deg og baby så anbefaler jeg butikken PRIMARK! Åååh, for en super butikk! Der har til klær til store, små. tynne, smale. For de som liker fargerike klær, eller normale.. Eller spesiell klesstil..

 

Å det er EKSTREMT billig!!

Alt koster fra 1 pund og oppover...

Var der selv for en liten stund siden, og betalte 1 pund for en t-shorte..

Helt enkel, svart og hvit stripete..

Altså super fine klær til en kjempe billig penge..

 

Ligner på vanlig H&M klær og denslags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig som enkelte henger seg oppi dette da!! Surpotter!!

 

Ikke at det er deres business, men nei, skal ikke til London, skal til Skottland. Jeg reiser sammen med mine 2 tenåringsdøtre for å feire min tantes 60års dag (hun er fastboende der).

 

Lettere for dere å svelge nå eller ??

 

Og siden jeg ER gravid og er godt kjent med hva de har og selger der borte, så kjøper jeg selvsagt en del saker og ting.

 

Dersom dette er altfor vanskelig å skjønne, så anbefaler jeg dere å svelge bitterpillen deres så snart som mulig....

 

Dersom dere faktisk ikke har noe svar å komme med (på det jeg etterlyser i hovedinnlegget), så har dere faktisk ikke noe på denne tråden å gjøre!! Så enkelt er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og takk til dere som svarer !! :))

 

Ja, er selvsagt kjent med Primark også. Jentene mine liker det, da pengene deres "rekker" mye lenger der... hehe...

 

Personlig syns jeg det er litt langt mellom ting jeg faktisk liker der, men absolutt noen funn innimellom :)

 

HI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...