Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Eksisterer det noen tegn på at fødselen er like rundt hjørnet, ut i fra deres erfaringer? - Dårlig i magen - Løper på do konstant for å tisse - Sterkere, menssmertelignende kynnere - Kjenner babyen nedi rompa mi hvis jeg sitter på en hard stol - Hodet er festet uke 34 - Rastløs og føler meg veldig rar - Samtidig er jeg utrolig trøtt å sliten Er 37+3 Likevel har jeg på følelsen at jeg kommer til å gå iallefall to uker enda. Hva mener dere??
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 29. juli 2010 Ja, og babyen har vært veldig veldig rolig det siste døgnet!
NostraStoria Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Normalt å tisse en del da babyen trykker naturligvis på blæra. Hadde selv igangsatt fødsel og rett før vannet gikk husker jeg at jeg måtte veldig på do å gjøre nr 2. Da gikk også vannet rett i do! For meg høres det helt vanlig ut det du beskriver, altså ikke tegn på fødsel. Men så ble jeg igangsatt da - så har ikke fått kjenne fødselen starte sakte men sikkert. Håper du slipper å gå over tiden ja, og lykke til!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Mine tegn på fødselen var at slimprobben gjikk litt mindre enn ett døgn før riene begynte. Eg gjikk på do (tømte tarmene, kremt kremt) flere ganger samme dagen. Så kom det litt blod på papiret på dagen, så kom det tilbake på kvelden å da kom det mer og mer blod utover kvelden - så kom riene, veldig forsiktigt i begynnelsen (kjente ut som sterke kynnere (mensensmerter) i begynnelsen) Lykke til med fødselen! forstår veldig godt at du leter etter fødsels tegn
♥tosmåtroll♥ Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Slimproppen min gikk 4 dager før, og jeg fikk skikkelig vondt nederst i ryggen dagen før jeg fødte! Slik du har det er ganske vanlig i slutten av svangerskapet, men hvem vet? :-) Masse lykke til ☺
NostraStoria Skrevet 29. juli 2010 #6 Skrevet 29. juli 2010 ikke alle som har slimproppen som fødselstegn da, kan danne seg en ny eller så skjer det vel ikke før under fødselen? Jeg merket ingenting til den berømte slimproppen.
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2010 Slimproppen gikk for mange uker siden. Så jeg tror nok kroppen eventuelt har laget ny, eller så var det bare deler av den som gikk. Men ingen baby for det om! Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet da, selv om det rett og slett er utrolig vanskelig!
Gjest Skrevet 29. juli 2010 #8 Skrevet 29. juli 2010 Jeg var dårlig i magen.. var sikker på at jeg hadde forstoppelse... Fløy på do hele tiden fordi jeg følte jeg måtte nr 2.... og tisset bittelitt hele tiden, presset helt sykt på blæra. Dette var det min fødsel started med. Slimproppen gikk noen dager før dette.
ano`num *17.03.10* Skrevet 29. juli 2010 #9 Skrevet 29. juli 2010 Åååå, nei. Desverre! Når jeg var 36-37 uker på vei hadde jeg det som deg! Kroppen og "tegnene" forandret seg. Jeg hadde diare og kynnerene forandret seg. Jeg var så sikker på at jeg ikke kom til å gå til termin. Men, jeg måtte bli satt i gang lang over lenge på overtid. Vet det er kjiipt. Men overtiden blir bedre om du er forberedt!! Så får du heller ta alt annet som en gledelig overraskelse Jeg ventet hver dag. Hver natt var litt "hvis det ikke skjer i løpet av natten, så er jeg i gang i morgentidlig" preget. I ettertid ser jeg veldig godt at det var tungt og at jeg gjorde meg en bjørnetjeneste ved å ikke styre tankene mine bort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå