Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Ser at mange irriterer seg over disse elendige og dagligdagse facebook-statusene. Kom med et forslag på en god en da vel
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 min hyggeligste oppdatering noensinne var "har blitt mamma!"
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Liker det når folk skriver noe litt morsomt eller søtt, eller bare når de har gjort på noe litt utenom det vanlige hverdagslige som sier noe om hva de gjør på i livet sitt sånn utenom å spise middag og trene. F.eks "storkost oss på lekeland i dag. Vet ikke hvem som er mest svett av unga og meg ;P", "siste eksamen i dag, kryss fingrene for meg da!"
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Enig med 15:00. Har ei venninne som er utrolig flink til å ordlegge seg på en humoristisk måte. Slike statuser er de beste. Også de hvor det står om man har gjort noe utenom det vanlige. Hilsen HI i den andre tråden "lei av facebookoppdateringer"
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 "Hadde besøk av barnebarnet i dag. Da jeg stod å smurte på meg rynkekrem spurte han ivrig: Bestemor hva er det du gjør ? Jeg svarte som sant var - jeg smører på meg en krem som gjør huden til bestemor stram og fin. Da kommer det fra lillemann: Men bestemor, når begynner den å virke da ?" Slike statuser liker jeg - koselige, morsomme...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #7 Skrevet 29. juli 2010 I dag var det en venn av meg som skrev "Kukke hatt det bedre". Da lo jeg litt. For noen dager siden skrev han "har blitt mongo". Jeg lo da også gitt. Synes stort sett guttevennene mine har de morsomste statusoppdateringene. Har en venninne som alltid må skrive intellektuelle, småfilosofiske oppdateringer, gjerne med sitat hentet fra Ghandi/Mor Theresa/P. Coehlo. Det blir jeg litt oppgitt av. Eller så har jeg en venninne som alltid begynner oppdateringene sine med "da". Det synes jeg er utrolig irriterende. Eks: "DA har vi hatt grill-besøk" "Da skal jeg på jobb" "Da er kaka i ovnen" "Da skal vi på kino. Så ut og spise" "Da har vi kommet hjem fra ferie" Synes det er morsomst med litt dumme, meningsløse statusoppdateringer hvis man ikke har noe viktig å melde. Synes selvfølgelig det er veldig hyggelig når folk skriver om store ting de har opplevd i livet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå