Gå til innhold

Er Tusenfryd noe for små barn? (4 og 6 år)


Mandalas

Anbefalte innlegg

Eller er det bare veldig dyrt for lite moro? Hvordan er det der, altfor mange folk eller ok? Andre steder som kan anbefales?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil si at Tusenfryd er gøy for barn på 4 og 6 år. Vi hadde med 6 åringen vår i fjor, og det var stor stas. Han har mange ganger spurt om å få komme tilbake. I går var vi der igjen, på 7 års dagen. Veldig gøy! Men dyrt er det. Jeg var i grunnen bare med i går (hadde også med baby) og måtte likevel betale full pris. Dette selv om jeg ikke skulle kjøre noe. Personlig synes jeg de burde ha en mye lavere pris bare for å komme inn uten å skulle kjøre noe, men nok om det.

 

Det er mye gøy for både 4- og 6-åringen, blant annet små fly, froskehopp, pariserhjul, små motorsykler, små radiobiler, liten berg og dalbane m.m.

 

Det er gjerne en god del folk der, men jeg ble overrasket over ganske korte køer på mange av attraksjonene i går, selv om det var strålende vær og fellesferie. Noen attraksjoner hadde ganske lange køer, men det var stort sett attraksjoner for voksne eller store barn.

 

Mat er veldig dyrt der, så hvis du vil spare penger anbefaler jeg å ta med mat. Vi kjøpte tre små hamburgere i går, og det kostet nesten kr 300.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde med prinsessa på 4 dit forrige uke og hun storkoste seg. Var en del folk der i å med det er høysesong så ble litt venting og kø etterhvert, men kunne ha vært verre, vi dro dit en dag det var litt overskyet, så det var ikke så mange som det kunne ha vært..

Men Tusenfryd ble en knallsuksess.. var mange karuseller hun kunne ta og gjett om hun kjørte mye :) Vi kosa oss kjempemasse alle mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at tusenfryd er noe for barn i 4-6 års alderen! Både nevøen og niesen min var der når de var 3 år å de storkosa seg. Er masse karuseller for de små så tror nok dine mellom 4 til 6 år kommer til å kose seg masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusenfryd er flott for barn i den alderen :)

 

angående folk så kommer det veldig an på været. en overskyet dag med mulighet for regn er nok det beste å dra på. men karusellene for de små er det kjeldent lang kø på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...