Gå til innhold

Er det virkelig så ille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg har fått fødeplass på Bærum sykehus har jeg fått forskjellige kommentarer på at "der hadde i allefall ikke jeg født" eller " å herregud du kan da ikke føde der- har du ikke hørt om det barnet som døde, ja ja godt du er ressurssterk slik at du kan søke om å føde et annet sted". Blir så lei meg og usikker når jeg hører slikt. Er det virkelig så ille- til dere som har født der tidligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke født der selv, men etter det jeg har lest her og hørt av andres erfaringer, så er de fleste veldig fornøyde hvis alt går uten problemer under fødselen, hvis det har vært problemer underveis, så er det veldig mange som er misfornøyde. Jeg hadde aldri vurdert å føde der selv, rett og slett fordi de ikke alltid har barnelege på vakt og hvis det skjer noe med barnet da, så må barnet overføres til et annet sykehus og det kan ta tid....

Skrevet

Jeg har kun født på Bærum,4 ganger(93,97,02 og 03).

Jeg er stort sett fornøyd jeg altså;).

Det hører til sjeldenhetene at barn dør,men det er klart det er skremmende å skulle føde på et sykehus som har hatt tilfelle/-r av barnedød.

Folk har generellt en tendens til å krisemaksimere og skremme hverandre opp i slike situasjoner.Du bør nesten bare la være å høre på disse(hvis du får det til..) og ta din egen kvalifiserte avgjørelse.

Skulle jeg ha født en gang til kunne jeg godt ha født på Bærum.Det var ingen komplikasjoner med mine fødsler.

Lykke til,Trillin(enten du føder på Bærum eller ei)!

Mvh

Skrevet

Jeg fødte der i april da det var fullt på ahus. Er kjempefornøyd. Flink og tålmodig jordmor som var der og støttet.Jeg kom inn på natten og fødte tidlig om morningen. Fikk to-manns rom uten romkamerat og utallige syke/barne pleiere som kom inn for å gi råd og snakke med meg. Nå var dette barn nr to, så jeg hadde ikke så mye behov for alle disse pratene, men opplevde i allefall at alle tok seg god tid og var behjelpelige med alt jeg lurte på.

Vet i et tilfelle hvor en gravid kvinne døde på bærum, så var hun allerede død da hun ankom sykehuset. Men fordi hun ble erklært død da, så er hun med i "statestikken"

Jeg hadde en super fødeopplevelse der. En bekjent av meg har også søkt seg dit, selvom hun ikke sogner til det, da hun har vært super fornøyd med dette sykehuset!

Skrevet

jeg ha hatt tre keisersnitt der, det siste for 3 uker siden, og da dro jeg helt fra telemark fordi jeg har så gode erfaringer med sykehuset :) så jeg ville ikek vært redd for å føde der, lykke til med valget ditt :)))

Skrevet

Jeg har født der to ganger og har ingenting å utsette på oppfølgingen eller pleien. Jeg hadde litt småkomplikasjoner, men folte jeg ble tatt veldig på alvor og ble godt behandlet. Det eneste jeg har å utsette var at jeg kjedet meg forferdelig på barsel og at jeg oppdaget at de ikke hadde full kontroll på allergisituasjonen til de som lå der. Det var litt problematisk for noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...