Gå til innhold

Er det virkelig så ille?


tottelott

Anbefalte innlegg

Etter at jeg har fått fødeplass på Bærum sykehus har jeg fått forskjellige kommentarer på at "der hadde i allefall ikke jeg født" eller " å herregud du kan da ikke føde der- har du ikke hørt om det barnet som døde, ja ja godt du er ressurssterk slik at du kan søke om å føde et annet sted". Blir så lei meg og usikker når jeg hører slikt. Er det virkelig så ille- til dere som har født der tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke født der, men Bærum sykehus er garantert ikke noe verre enn andre sykehus. Hadde det vært så ille ville helsemyndighetene stengt dette også, slik som Kongsberg sykehus ble!

 

Lykke til - det går så bra :)!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv født på Bærum Sykehus, gikk kjempefint, hyggelige mennesker som jobbet der:-) Mange sykehus har dramatiske historier som de ville vært for uten, men det er jo klart at en som gravid kanskje blir litt skeptisk av å høre om slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født på Bærum og har vært veldig fornøyd der. Venter nå på neste fødsel der også og er overhodet ikke nervøs for det. Sykehuset har vært mye i media i det siste, men jeg tror ikke det er verre der enn på andre sykehus. Det skjer mye på de fleste steder som bare ikke alltid kommer frem. Har inntrykk av at det går i bølger fra sted til sted. Nå er det bl.a. Bærum øynene er rettet mot, senere er det andre steder.

 

Det viktige er nok å stole på seg selv og stå på krava. Hvis det er noe man føler ikke er riktig, så skal man stå på - uansett hvor man er og hva det gjelder.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...