Gå til innhold

Erfaring med å bleke tenner selv?


Oktoberbaby :-)

Anbefalte innlegg

Har så lyst til å bleke tennene mine litt, men livredd for at det skal gå skjeis, dvs at de blir ALTFOR hvite, eller at de hvite flekkene alle har i mer eller mindre grad skal bli veldig fremhevet! Men så ser det jo veldig fresht ut med hvite tenner da.. :-) Tannlegen sa til meg at jeg har pusset så godt/ hardt at jeg har gitt meg selv en bjørnetjeneste og skrapet av det ytterste hviteste laget på tennene.. Utrolig irriterende! Så nå er jeg skikkelig fristet til å ta saken i egne hender!

 

Noen som har erfaring med bleking? Og evt hvor kjøpte dere utstyret/ hvilket merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De greiene man får kjøpt på vita og boots eller liknende virker ihvertfall ikke(på meg)!

..og hvis du har skadet emaljen din så er det kanskje best om du rådfører deg med en tannlege først?

 

Jeg har prøvd sånne crest strips også, virket ikke det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pusset tennene jevnlig med bakepulver siden påske, og begynner å få komplimenter på at de er blitt så hvite! Billig og bra! (spurte for sikkerhetskyld tannlegen om det var skadelig for emaljen, men hun sa hun ikke trodde det...)

Leste om det i kjerringråd, og de funker tydligvis på meg iallefall;-)

Ps: det smaker pyton da! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kanskje jeg bytter ut tannkrmen med bakepulver i kveld da:) HVor mye og hvor ofte gjør du det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;-) Pusser med bakepulver ca 3-4 ganger i uken. Tar rikelig på våt børste slik at det skummer i munnen. Først børster jeg med bakepulver, deretter med tannkrem (har en skål med bakepulver ståene i på badehylla) Lykke til! (ikke klag til meg på at det ikke smaker noe særlig da! hehe. Smaken går fort bort når du børster tennene med tannkrem etterpå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd Dentaworks, og det er sånn tannlegene visstnok bruker. Funker ikke på meg. Har og prøvd fra blivakker, funker heller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt meg sånne crest whitestrips, leste så mye om de på nettet, at det kan jo være verdt et forsøk selv om det tydeligvis ikke funker på alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...