Gå til innhold

Mann som mangler sexlyst ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... finnes det egentlig noe man kan gjøre? Burde jeg insistere på at han drar til legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har samme problem. har vart i over 1 år nå. Holder på å bli gal..

Skrevet

Huff, litt over et år her også. Sex kanskje annenhver måned eller noe. Jeg lurer litt på om det egentlig er at mannen har litt vansker med ereksjonen og at han derfor unngår sex. Men han vil jo ikke snakke om det heller :-(

Skrevet

hm.. kanskje det hjelper om dere slanker dere litt ?

Skrevet

Jeg, HI, er veldig slank og fin nå. Jeg er str 34 og stort mindre enn det vil jeg ikke være. I starten trodde jeg det var fordi jeg var pløsete etter fødselen og jeg har vært flink til å leve sunt og trene. Så det er ikke min vekt det er problemer med.

Men mannen spiser mye snop og er overvektig nå. Derfor tenker jeg at han kanskje har problemer med ereksjonen pga kolestrol eller noe ... men stemmer det at man kan få sånne problemer pga overvekt da eller er det en myte?

Skrevet

første annie her: ingen problemer med vekta her heller :) ikke det det går på. Fryktelig frustrerende, vi hadde et supert sexliv før ting forandret seg på en uke :(

Kjæresten min er heller ikke overvektig.

Går på veggen flere ganger i mnd, er så lei!

Skrevet

Vil kjæresten din snakke om det "første-annie"?

HI

Skrevet

Eller egentlig enda lengre, for han ville ikke ha sex da jeg var gravid for han likte ikke magen min :-(

Skrevet

Har også en som ikke ta initiativ til noe som helst. Virker ikke som han har interesse av det. Kjedelig.. Har vært sammen i 5år. Siste 3 årene har han vært slik. Tar aldri på meg heller.. Blir gal av dette. Og når det først blir noe så kommer han på 3 sek. Seriøst! Men han har alltid kommet så fort... Så det blir ikke stor på meg nei...

Er også tynn jeg også...

Skrevet

Men han er med når du tar initiativ? Min kjære får "vondt i hodet" hvis jeg prøver å vise at jeg er interessert i å ha sex ved å kjærtegne ham eller lignende :-(

HI

Skrevet

han tåler ikke at jeg maser på ham om det, han har bare ikke lyst. Skjedd en del ting i livet hans det siste året - men alikevel. Det er helt dødt. Jeg får max inn 3 ganger pr mnd, og jeg trenger min. 3 ganger på uke!!

jeg har foreslått at han prater med lege, evt psykolog om div ting, men nei - det går jo ikke an. "det går sikkert over" er holdningen hans. I mellomtiden blir jeg gal. Utrolig tris og leit med en kjæreste som ikke er interessert i ta på deg.

første annie

Skrevet

Har dere prøvd med litt nytt undertøy osv da? Kanskje på tide med et lite legebesøk ja :/ Onanerer han ? Eller er det bare sex han ikk "får til" ?

Skrevet

Jeg har prøvd med nytt undertøy, selv om han egentlig aldri har brydd seg noe særlig om undertøyet mitt.

Jeg tror han onanerer. Eller jeg antar at han gjør det. Men mest fordi jeg gjør det og hadde blitt gal om jeg ikke hadde gjort det.

Jeg får vel prøve å få ham til å ta en tur til legen og få sjekket ting i hvert fall.

Skrevet

Du har min fulle sympati. Det jeg har tenkt å si til min kjære er at han bør få sjekket kolestrol og sånt. Men hvis kjæresten din lever sunt så er det kanskje sant at det bare er litt for mye ham nå og han derfor mangler sexlyst :-(

HI

Skrevet

Jeg har også hatt samme problem. Han har alltid hatt mindre behov for sex enn meg. Det har vært veldig sårt, for det er jo "limet" i forholdet etter min mening. Funker ikke sexlivet, så blir det bare krangling ellers også.

Jeg sa rett ut en dag, at hvis han ikke skjerper seg, så blir jeg nødt til å finne noen andre å dele den delen av forholdet med. Jeg har behov som trengs å dekkes. De får jeg ikke dekket ved å onanere selv.

Etter det, har han skjerpa seg altså. Går sakte, men sikkert den rette veien.

Skrevet

Kanskje jeg skulle sagt det samme? Huff, det er jo sannheten her også snart :-( Men syntes ikke kjæresten din det var litt ekkelt å bli "tvunget" til sex med en sånn trussel da?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...