Gå til innhold

Blir gal !!


Uro4

Anbefalte innlegg

Snuppa viser et enormt temerament....

Hun skriker(skikkelig høyt) hver dag (og det føles som hele tiden) hver gang hun ikke får noe hun ikke kan få, når hun ikke får gjøre som hun vil.... Hun skal ha maten til alle andre enn seg selv... kaster maten rundt...hver gang vi prøver å reise oss å røre på oss...Hjelpes !!

 

nå har jeg gitt henne en bolle med cheerios og rosiner, for å kjøpe meg 5 minutter med fred... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt av et temperament hos knerten og gitt. Er mye hyl og skrik om dagen samt leker og mat som flyr veggimellom. Trodde ikke de små ble sååå sinte allerede. Men joda. Og å prøve å ta han på fanget og roe han er i alle fall helt uaktuelt. Da vrir han og slenger på seg og hyler ennå mer. Ajaj, tror han kan ha godt av å komme å leke litt med andre barn i barnehagen ja. Ikke minst lære seg til å måtte dele oppmerksomheten med flere. Sånn et pittelite sekund nå og da så lengter jeg til og med tilbake til tiden når han bare lå i ro. Men alt i alt er det tross alt mye mer moro nå enn det var da, så da får vi vel ta med litt hyl og skrik og trassing på kjøpet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...