Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Vi har 10 års bryllupsdag idag, og har derfor lyst til å gi mannen min en oppmerksomhet. Vet jo at jeg er sent ute har tenkt å tenkt og ikke kommet på noe lurt, så har derfor lurt på om jeg skulle droppe det, men vet at da kommer jeg til å angre på at jeg ikke gjorde det.... Synes jo det er verdt å markere at vi fortsatt har det så godt etter så mange år Så er det noen som har noen kreative/ gode forslag til hva jeg kan gi han? Gjerne ikke for dyrt..
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Gratulerer! Hva med en middag ute? Eller en klokke? Slipsnål? Høytrykkspyler ønsker alle menn seg:)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Gratulerer så mye med 10 år :-) Hva med å prøve å få barnevakt? Så lage en deilig middag til han hjemme med litt vin og med påfølgende kos?! :-) Det kommer definitivt til å falle i smak! Ei venninne av meg gav mannen gavekort på div. seksuelle tjenester når de hadde vært gift i 1 år.. Hehe, det var visst veldig populært! Kos dere!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Tusen takk Og takk for tips begge to Blir barnevakt og middag ute på oss idag, men vil også gi han noe i tillegg, får se hva det blir
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Husk å lag et hjemmelaget kort, fyllt med kjærlighetserklæringer og annet kliss Gratulerer så mye med dagen!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #6 Skrevet 29. juli 2010 Sex i byparken der du hiver over han en kurv med jordbær???:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå