Gå til innhold

Jenta mi på 18 mnd skriker og vil ikke sove verken på på dag tid eller på kvelden


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er enten nødt og sitte inne med henne, eller at vi legger henne i vår seng og ligger der med henne til hun sovner.

 

hun hadde en slik periode tidligere, men da var det sutring og klaging, nå gråter hun i et og roer seg ikke før vi kommer inn til henne og til tider kan det ta litt tid før hun roer seg da også.

 

Noen andre som har hatt det sånt og isåfall hva gjorde dere for at de sovnet uten krangling og problemer?

 

Trenger råd og hjelp takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke se det helt store problemet dersom hun roer seg fint og sovner om dere sitter inne med henne eller ligger sammen med henne.

 

Det er MANGE barn som trenger at noen er sammen med dem når de sovner, uten at det nødvendigvis gjør dem til redde og usikre barn. Gi henne den tryggheten hun trenger nå; sitt inne hos henne til hun sovner, og gjør det til en kosestund, istedet for å se på det som en byrde.

 

Og husk; this too shall pass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her

 

Tidligere var det bare og legge henne i senga med ei flaske melk og hun drakk den og så sovnet.

 

Når hun har klart dette fint selv, så klarer hun det fortsatt? men hun vil ikke.

 

Jo vi sitter der med henne eller at hun ligger i senga med en av oss til hun sovner, men synes ikke det skal være nødvendig når det tar 2-4 timer før hun sovner. Og vi kan ikke ha det slik når jeg begynner på skole og har lekser og skal øve til prøve, selvsagt kan det fordi om komme kvelder hvor hun krangler, men ikke hver eneste kveld i så mange timer.

 

Det er ikke en byrde om det hadde vært snakk om at hun sovnet innen 30 min hviss vi satt inne med henne.

 

synes det er herligt og ligge der med henne til hun sovner, og i begynnelsen gikk det greit, da sovnet hun etter 15-20 min. men så plutselig streiker hun helt på og sove, uansett om hun er kjempe trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...