Gå til innhold

Ja jeg er en prøver.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg er en prøver.

 

Måndene består av telling av dager:

 

Dagen før TR: Testing negativ depping og venting

 

TR kommer, hulk snufs men klar igjen Dag 1

 

De 5 neste dagene kan ikke TR bli ferdig!

 

Dag 6 sengekos

 

Dag 7 stress

 

Dag 8 neg EL-test

 

Dag 9 forstatt en neg EL test sengekos

 

Dag 10 Hurra positiv EL test sengekos

 

Dag 11 forstatt positiv EL test sengekos

 

Dag 12 neg El test, plikt sengekos begge litt oppgitte nå

så er det telle dager i gjen.

 

Hmmm stikker det ikke ekstra i magen min, Menssmerter nå? er ikke det litt tidlig da?

 

Det brystene mine er litt ømme. Det er jo et tegn.

Så er det menssmertene da.. Men det er jo bare 4 dager siden EL. Er ikke det litt tidlig for menssmerter? Det er jo kanskje et tegn på at jeg er gravid

 

Tur på do. Å nei jeg tørker meg papiret er svakt rosa, er løpet kjørt det er fortsatt en uke til IKM, hmmm festeblødning, ja det er det. Jeg er helt sikkert gravid nå.

 

Nå begynner kvalmen også æsj er kvalm og har lyst på noe søtt en merkelig kombinasjon. Kan jo være et nytt tegn.

 

Lite sengekos nå. Vi er begge litt lei. Jeg føler meg så oppblåst. Jo det er jo et tegn det også.

 

Brenner av en test 6 dager før IKM den kan jo være positiv. Tisser på et glass, tror jeg bruker både en EL test og en Graviditetstest for å sjekke. Begge er negative. Å... får vel vente noen dager til.

 

4 dager før IKM ny test fortsatt negativ

 

2 dager før IKM ny test fortsatt negativ

 

1 dag før IKM jeg spotter mye! Løpet er kjørt. Deppe deppe

 

TR kommer som bestillt. Jeg er i en ny prøveperiode.

 

Lurer på om vi ikke skal prøve for fullt denne mnd. Men fortsette og kjenne på kroppen alle de falske symptomene og tegnene. Er de der da også. Er det bare sånn jeg er..

 

En blir jo helt rar av å være prøver.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje all stressen med å bli gravid egentlig gjør at du ikke blir gravid?

Ellers tipser jeg om å gi mannen din sink. Sink setter fart på svømmerne:)

Skrevet

Hi her:

 

Kan nok ikke si at det er noe krise. Ting er kanskje satt litt på spissen. Er tross alt bare inne i 3 pp og stresser ikke..

Skrevet

3 pp er ingenting ;-) barn nummer 2 satt i den 13.pp...og dette er heller ikke unormalt lenge.

 

Lykke til ;-)

Skrevet

bare inne i 3 pp

-----------------

 

.....du vet at det ikke er unormalt at det kan ta både månedsvis og årsvis å bli gravid??

Pass på så du ikke stresser på deg hjerteinfarkt i mellomtiden ;)

Skrevet

Den som venter på noe godt osv ...

 

Pust. Det å bli gravid er en naturprosess som er litt tilfeldig og som ikke kan styres ned i minste detalj. Du må akseptere at her er det ikke ditt ord som er lov, men naturens tilfeldigheter som rår. Fokuser heller på at sex skal være moro og godt :)

 

Lykke til med prøvingen!

 

Skrevet

Da jeg var prøver ble jeg gravid den månden jeg skulle avlegge siste eksamen.. Konsentrerte meg fullt og helt om pensum :) Så min erfaring er at så fort man slutter å tenke på prøvingen så klaffer det! Vi brukte 4 pp - så var heldige der. Lykke til, HI :)

Skrevet

Jo, det er unormalt å bruke årevis på å bli gravid. 60% lykkes innen 6 månder, og innen 18 månder lykkes 90%.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...