Gå til innhold

Lønn i barnehage??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å søke jobb i bhg, men har ikke den type utdanning.

Er 28 år, har høyere utdanning, flink med barn osv.. Hva kan jeg forvente i årslønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble lønnet med 113 for to år siden. Jeg var da 28 og hadde 4 års høyere utdannelse (men innen noe annet enn bhgrelevante ting selvfølgelig).

 

Da jeg så lønssplippen så sluttet jeg. Tror egentlig tariffen er høyere da..

Skrevet

Jeg fikk 230 000kr i årslønn i privat barnehage. Ingen erfaring utenom mine egne barn. Dårlig lønn, overfylte barnehager, stress, ingen vikarer ved sykdom - du må jobbe overtid, fikk meg til å slutte.

 

Skrevet

Ja, 113 kr i timen. Som ringevikar.

Skrevet

tror de har blitt veldig strenge ang det å jobbe i barnehage,

at man må ha utdanning osv..

selv så skal jeg prøve å gå ferdi barn og ungsom til høsten nå,

og etter jeg har fått barnet 1 år permisjon, så 2 år lærling,

og deretter jobbe i barnehage.

 

Det er dårlig betalt ja, men jeg har jobbet i barnehage før og det var kjempekoselig og jeg trivdes utrolig godt,

og så lenge en trives med jobben så spiller vel ikke lønna så mye,

så lenge en får litt lønn for strevet å så lenge kjæresten jobber i tillegg klarer man seg helt ok :)

Skrevet

Nei, trenger ikke utdanning for å jobbe i barnehage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...