Gå til innhold

Hva er forskjell på Besafe Izi KID og COMBI?


Mammaen til Annabel <3

Anbefalte innlegg

isofix helst, hvis det har noe å si.

Hva er forskjellen på de to stolene, utenom at combi kan festes både fremover og bakover?

Jeg skal bare ha en stol som er bakovervendt uansett, men er det noen annen forskjell?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av de to i overskriften har isofix feste. Eneste forskjellen på dem er, som du påpeker, at combien kan monteres begge veier i motsetning til Kid'en som kun kan monteres bakovervendt. Skal du ha en bilstol med isofix kan jeg anbefale denne: http://www.hts.no/no/products/izikid_isofix.php Jeg trodde det var denne vi har til 3 åringen vår, men det viste seg at vi har den som er kombi og altså kan setter fremovervendt, noe vi ikke har planer om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Besafe Izi Combi finnes med Isofix jo, det mener jeg ganske så sikkert:) Kan som du vet snus begge veier, men som også Alva sikter til er det best å kun bruke den bakover siden 5 punktsseler ikke er anbefalt forovervendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså det finnes en BeSafe Combi med isofix, men det er en bilstol som har navnet "BeSafe Izi Combi", og denne har IKKE isofix, derimot er det en bilstol med navnet "BeSafe iZi Combi X3 ISOfix", og denne HAR isofix. De har jo en haug med bilstoler, så det kan fort gå litt i surr med navnene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Da har vi kjøpt en BeSafe iZi Combi X3 Isofix. Trodde det var samme stolene bare med og uten isofix jeg da. Og da er det ikke noen forskjell på combi og kid, bortsett fra at man kan snu de. Jeg har også hørt at man ikke skal ha de fremover uansett, så var derfor jeg lurte på om det var noe annet som var forskjell på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...