Sembs Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Har aldri vært i tyrkia før og lyst å reise dit i august. Noen tips om steder og hotell? er det veldig varmt der i midten av august?
Gjest Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Tyrkia er nok noe av det varmeste stedet du kunne dratt på den tiden. Ville kanskje ikke anbefalt det med så små barn. Ikke like spennende, men Tenerife, har en behagelig sommer temperatur, litt sval bris, så man ikke renner bort. En behagelig temperatur, mer som en god norsk sommer temp.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Om du skal reise til Tyrkia i august, anbefaler jeg deg å reise til Cesme. Side/Alanya er ikke lurt, for det er VARMT der da, og ubehagelig for de små. Jeg har nettopp vært i Cesme, og vi storkoste oss. Bodde på Sun Beach hotel (star tour), hvor hotellet har egen strand linje.. Kan velge selv om dere vil ha all inkl. eller ikke.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Side er også et veldig fint sted.. Men da ville jeg ventet med å reise til midten av september og utover. Vi reiser da, gleder meg masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå