Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Rydder og pakker bort og ser av veslas skopark at det kommer til å reise noen tusenlapper til Fretex dersom jeg skal følge rådene og ikke la nestemann arve... Cherrox og støvler er jeg helt sikker på at går greit, vinterskoene er jeg veldig tilbøyelig til å ta vare på, men så kommer småsko og sandaler, alt i skinn så det er vel formet endel etter hennes fot. Hva gjør dere andre? Lar dere ungene arve sko?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Jeg er helt i mot det, fordi jeg har selv sett resultatet av arvede sko på mine egne føtter da jeg var barn. Det er ikke en spesielt god ide. Støvler går nok, men ellers bør du ikke bruke ting som er formet til noen andres fot, selv om det handler om arving mellom søsken. Til nødstilfelle, en eller to dager, kan man vel. Badesko for eksempel... men vanligvis blir svaret et stort nei!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Kommer helt an på skoen, og hvor lenge den har blitt brukt av forrige unge!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Pensko og andre sko som brukes sjldent arves. Hverdagsskoene kjøpes nye. Gummistøvler, vinterstøvler ol brukes som reservepar i tilfelle de nye blir våte eller gjenglemet et sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå