Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Elise er fint...synst da passa best til Linnea=)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Elise av de 2, men jeg synes ikke det heller klinger bra sammen med Linnea. Har du tenkt på Amalie?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Min bror er gift med Amalie, så det har vi ikke tenkt på nei.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #7 Skrevet 29. juli 2010 Nydelige navn...Elise og Linnea...hvorfor passer ikke det? Kjempefint spørr du meg! ) Go for it Girl!! :-)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #8 Skrevet 29. juli 2010 Tjaaaa....smaken er som baken, delt i 2 :-p
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 29. juli 2010 #9 Skrevet 29. juli 2010 Hehe,jeg har en datter som heter Linnea Elise:) Så jeg syns navnet et kjempefint;)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #11 Skrevet 29. juli 2010 Jeg har en liten Elise, og i all min objektivitet kan jeg rett og slett ikke forstå at ikke alle små jenter heter det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå