Gå til innhold

Hva med navnet Elise/ Elisa?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har Linnea fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elise er fint...synst da passa best til Linnea=)

Skrevet

Elise av de 2, men jeg synes ikke det heller klinger bra sammen med Linnea. Har du tenkt på Amalie?

Skrevet

Min bror er gift med Amalie, så det har vi ikke tenkt på nei.

Skrevet

Nuvel, det var bare et forslag ;-)

Skrevet

Nydelige navn...Elise og Linnea...hvorfor passer ikke det?

Kjempefint spørr du meg! :))

 

Go for it Girl!! :-)

Skrevet

Tjaaaa....smaken er som baken, delt i 2 :-p

Skrevet

Hehe,jeg har en datter som heter Linnea Elise:)

Så jeg syns navnet et kjempefint;)

Skrevet

Jeg har en liten Elise, og i all min objektivitet kan jeg rett og slett ikke forstå at ikke alle små jenter heter det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...