Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Skal vekten stabilisere seg etterhvert som babyen blir større? Eller skal de gå opp rundt 200gram i uka resten av småtroll perioden? 0-1år. Min baby var veldig liten når han ble født, begynte da med str 44, nå er vi oppe i str 62, og han er 3måneder. Han har lagt på seg 200-300gram i uka.. Men lurer da angående str, skal nemlig snart begynne å kjøpe inn litt høstklær. Litt greit å vite hvor mye jeg trenger i hver str og hvor lenge han kan ha ting. Ikke lett dette..
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Min var ikke fult så liten, begynte med 48 i klær.. han er nå snart 4 mnd og bruker 62 i klær.. Høstklærne har vi kjøpt i 68, mens vinterklærne har vi foreløpig kjøpt noe i stor 68 og 74. Trenger sikkert 80 innen vinteren er over men det tar vi da:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Her kan det gå rykkvis og variere veldig. Jenta mi raste opp til str 74 iløpet av de 9 første mnd. Men der ble det stopp i nesten ett år. Så dressene i 92 henger enda ubrukte i skapet og hun er nå over to år. Søskenbarnet hennes er gutt da, men han var i str 86/92 til ettårsdagen selv om han var nesten en kilo mindre enn henne ved fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå