Gå til innhold

Phil & Teds eiere; vær snill å se hit litt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får nr to i januar og vurderer søskenvogn ettersom storesøster bare er 23 mnd da.

Har sett på P&T og lurer på følgende;

- Hvordan er den å trille med spedbarnet liggende i (virker så lite å gå på mtp avstand til bena mine og vil jeg dunke borti?)

- Søskensetet er høyt oppe, byr det på problemer mtp at barnet stanger hodet oppi kalesjen når det nærmer seg 2,5 år (ca da barna vil bytte plass)?

- Hvordan er det å få plass på bussen når den er full (tenker på plassering på tvers, den er jo lengre enn vanlige vogner)

Setter stor pris på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stresset med denne vogna er

den tyngste skal sitte i hovedsetet..når en kobler på søskensete ved 6 mnd og den eldste vil gå, må en sette 6 mnd i hovedsetet,mens en holder i vogna og eldstemann (1-2 åringer springer jo ofte ut i bilveier og slikt) det er stress...vogna blir ustabil om en har den tygste bak,eller bare minstemann bak

baby bagen har eg aldri brukt...den holder kanskje 2 mnd...

men det som er lurt er å kjøpe en stor deilig dunpose med huller til selen,den bruker du istedet for baby bagen når den blir for liten...

ikke kjøp orginal regnsett og myggnetting til vogna..dette tak hele plassen under vogna og en har ikke plass til noe anna...kjøp kompakt...prøv å finn noe som passer

denne vogna er super lett å komme seg fram med, tar liten plass i bilen og den veier lite...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...