Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Tusen takk til alle dere som er positive og gode medmennesker. Dere som gidder å skrive svar til bekymrede førstegangsgravide. Dere som smiler av ting som surkedamene kjefter og smeller over. Dere som har tålmodighet med oss som ikke er så erfaren og som er for nye her inne til å vite at enkelte ting spør man bare ikke om uten å få masse dritt slengt tilbake. Dere som ikke sier vi er troll bare fordi vi har stillt et babytøy, bilstol eller bleiespørsmål, eller noe annet som enkelte andre mener er logisk og allemannsviten. Tusen takk, dere som virkelig prøver, for dere gjør godt for oss som sitter og lurer på så veldig mye. Ha en kjempegod dag!!!! <3
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Tusen takk til deg for dagens beste innlegg!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Jeg er forøvrig veldig glad for at jeg ikke hadde hørt om BIM da jeg var gravid første gang. Av samme grunn har jeg bedt søsteren min, som er førstegangs, om å holde seg langt unna denne siden.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Jeg har bedt min lillesøsters bestevenninne, som nå blir veldig ung alenemor, om å ikke stille spørsmål på forum der svarerene kan være anonyme, og å forvente mange sure hormonelle svarere. Mange opplever her inne at de får det dobbelt så tungt etter å ha spurt om noe vanskelig. Det er veldig godt å støtte seg på de fine svarene som inn i mellom kommer. De svarerene må bli her inne, for hvis de forsvinner er det jo bare de negative igjen jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå