Gå til innhold

Dere som er 170-175 cm høye...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er mellom 170 og 175 cm høye og veier mellom 65 og 75 kg, kunne dere funnet frem målebåndet deres for meg litt? Og så måle rundt midjen, altså det smaleste på magen, og midt på magen, altså der du er tykkest, og skrive ned målene? Skriv gjerne ned høyden og vekten også. Skulle veldig gjerne hatt noen å sammenligne meg med, så blir veldig glad om noen gidder :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Jeg er 170 høy, og veier rundt 64-65 kg. En stund siden jeg veide meg sist. Rundt midjen er jeg 72 cm, og rundt midt på magen er jeg 90 cm..

Hva med deg, HI?

Skrevet

Så fint at du svarte meg :) Jeg er 172 cm og 74 kg nå, vil gjerne ned litt i vekt. Er 79,5 cm om midjen og 97 cm på det tykkeste. Lurte litt på hva jeg kunne forvente om jeg gikk ned en 5-6 kg, og om jeg nå er veldig tykk rundt magen, eller passe for vekten og høyden min.

HI

Skrevet

Tommelfingerregelen om at man er slank ved å trekke fra 100 + 10 på høyden sin, funker veldig bra. Du vil altså være slank på 62 kilo. Sånn ca.

Skrevet

Jeg er 1.71cm høy og veier 68-69kg.

Jeg har i år gått ned ca 10kg og ser jo selvsagt store forskjeller. Først forsvant magen, mens de siste 5kg strammet meg mye mer opp- magemusklene er mer definert. Jeg har ikke målebånd, men vet at selv 1kg gir flere cm. Jeg legger på meg på hoftene.

Skal ned til 65kg.

Skrevet

Jeg er 174 og veier 60 kg.

Jeg er 64 cm rundt midjen min, og 74 cm rundt det "tykkeste" på magen:)

Jeg har ganske markert midje:)

Skrevet

Nei, 62 kg er altfor lite for meg. Jeg veide 65 kg for noen år siden og da var str 38 i klær løst på meg, str 36 passe. Med min høyde synes jeg str 38 er penest. Vil ikke se tynn ut, bare slank med former.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...