Gå til innhold

Dere som hadde dåp-selskapet hjemme..


Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Hadde dere bordkort?

 

Med storebror leide vi lokale, men denne gangen skal vi ha det hjemme.. Tenker at da er det ingen vits med bordkort..

Samtidig så er det en liten del av meg som da føler at jeg gjør forskjell på dem.. Selvom de sikkert ikke tenker på det når de blir store ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadd langbord med bordkort. Har vært i flere dåper hvor det blir "klikker" fordi det ikke er bordkort. Dvs den ene siden av familien samlet sammen i en ende (et bord), og den andre familien i andre enden (bord nr 2).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er praktisk å ha bordkort hvis en er mange i dåpen. Da kan det være greit å planlegge hvem som sitter med hvem.

Men si dere er rundt 10 stk så ser jeg ikke helt vitsen med det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir 14, kanskje 15 stk..

 

Er bare to, kanskje tre fra mannen sin familie, så noen klikker med hver familie blir det ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke vært redd for klikker, men syns det er greit av praktiske grunner! Men det er smak og behag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi hadde ikke bordkort. Vi hadde heler ikke skriftlige inbydelser. Litt ufomeldt blir gjerne hygligere. Tviler på at noen av ungene setter særlig pris på bordkortene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadd ikke bordkort med eldste, men pga noen som ikke var fornøyd med den de kom ved siden av, så hadde vi bordkort med andremann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...