Gå til innhold

Ooops! Dere vil ikke tro hva venninna mi har klart!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren hennes fikk en nydelig brodert grafferbunad til 17 mai i år, ved en feiltakelse har hun kastet bunaden uten sølv på fyllinga og nå skal søsteren gifte seg og datteren skal ha på seg bunaden, men det går jo ikke:(

Jeg skjønner ikke at hun ikke sjekket søppelsekken før den gikk på fyllinga, håper egentlig noen fant den og har den i bruk!

Så moralen er: Sjekk alltid søppelsekker 2 ganger før de går på fyllinga!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVORFOR OPPBEVARE BUNADER I SØPPELSEKKER?????? De skal jo henge i skap da lissom...

Skrevet

Kanskje det var med vilje? Bunad er jo stygt som juling.

Skrevet

Kjipent da! :(

Jeg gjorde nesten det samme da jeg flyttet. Hadde en sekk med alle vinterklærne mine og en sekk som skulle til Fretex.

Lang historie kort: Den vinteren var det mange "fattige" som gikk rundt i mine fine vinterklær i Oslo;)

Hun må nok bare bite i det sure eplet og innse tapet. Surt, men sant.

Skrevet

Du hadde ikke tilfeldigvis en ny Burberryduffel i sekken? Jeg mener. Den jeg kjøpte på Fretex for 285 kr.

Fattig men kresen:)....

Skrevet

Hehe! Nei, det hadde jeg ikke;) Hadde en grå duffel med hette (husker ikke hvilet merke det var), men den så jeg på en gammel "kjenning" fra hybelhuset på Ila:)

Skrevet

Det ble vel en dyr fornøyelse. Regner med at hun sørger for å kjøpe ny bunad til datteren umidelbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...