Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Datteren hennes fikk en nydelig brodert grafferbunad til 17 mai i år, ved en feiltakelse har hun kastet bunaden uten sølv på fyllinga og nå skal søsteren gifte seg og datteren skal ha på seg bunaden, men det går jo ikke:( Jeg skjønner ikke at hun ikke sjekket søppelsekken før den gikk på fyllinga, håper egentlig noen fant den og har den i bruk! Så moralen er: Sjekk alltid søppelsekker 2 ganger før de går på fyllinga!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 HVORFOR OPPBEVARE BUNADER I SØPPELSEKKER?????? De skal jo henge i skap da lissom...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Kanskje det var med vilje? Bunad er jo stygt som juling.
Gjest Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Kjipent da! Jeg gjorde nesten det samme da jeg flyttet. Hadde en sekk med alle vinterklærne mine og en sekk som skulle til Fretex. Lang historie kort: Den vinteren var det mange "fattige" som gikk rundt i mine fine vinterklær i Oslo;) Hun må nok bare bite i det sure eplet og innse tapet. Surt, men sant.
prekæs Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Du hadde ikke tilfeldigvis en ny Burberryduffel i sekken? Jeg mener. Den jeg kjøpte på Fretex for 285 kr. Fattig men kresen:)....
Gjest Skrevet 29. juli 2010 #6 Skrevet 29. juli 2010 Hehe! Nei, det hadde jeg ikke;) Hadde en grå duffel med hette (husker ikke hvilet merke det var), men den så jeg på en gammel "kjenning" fra hybelhuset på Ila:)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #7 Skrevet 29. juli 2010 Det ble vel en dyr fornøyelse. Regner med at hun sørger for å kjøpe ny bunad til datteren umidelbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå