Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Har ny mobil, HTC tattoo. Da jeg startet den første gangen registrerte jeg gmail-kontoen min, og nå får jeg varsling på tlf når jeg mottar e-poster, og jeg kan sjekke mailen uten at jeg har logget på noe trådløst nettverk med den. Mobilen er vel på nett hele tiden da, siden jeg får varsling når jeg mottar e-post? Betaler jeg dyre dommer for det?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Ja, jeg tror du betaler for det... Det du kan gjøre er å gå inn på innstillinger og velge at mobilen skal spørre før den kobler seg til nett (som ikke er gratis), da er du i alle fall sikker på at det ikke koster deg noe...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Jeg gikk inn på innstillinger, og så at det var huket av for mobilt nettverk. Huket AV, men jeg kan fremdeles gå inn på e-posten min uten å måtte godta noe.. hmm... HI
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Men nå er du kanskje i huset ditt med trådløst nettverk?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Nei, er ikke det heller skjønner du.. hmm. HI
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #6 Skrevet 29. juli 2010 Om du har Telenor så koster det maks 10,- om dagen. Blir litt i mnd. om du er på nett hver dag da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå