Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 4 dager på overtid, er HELT ok! 4 dager på overtid der 3 av de kun har vært preget av maserier, søvnmangel, tårer, mye banning, sinnsyke smerter og dårlig samvittighet ovenfor de andre barna, er NOK nå! I følge sykehuset så er det bare sånn det er. Ingenting å gjøre med. Må jeg gå sånn i 8 dager til så javel. Men nei. Jeg har hatt min siste søvnløse og smertefulle natt. Kan de ikke hjelpe meg å ta bort smertene, så må babyen ut! Noen tips? Lakserolje tør jeg ikke ta, for kan risikere at maseriene blir verre og ingenting mer skjer! Kan ikke jeg bli syk på en måte? Skade meg? Et eller annet? Det skal IKKE gå ut over babyen på noen som helst måte! ( Annet enn at h*n blir født såklart! )
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Å skade deg er bare tåpelig. Ring å spør om å få time hos spesialist for indusering så kan du ta en prat og få en vurdering for igangsettelse av fødselen (og når). De vil nok kreve en henvisning fra jordmor eller lege.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Ta 4-5 frukt og fiber så vil nok fødselen starte opp ganske raskt!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Jeg vet akkurat hvordan du har det... Jeg gikk 12 dager over tiden, og holdt på å klikke. Ble satt igang da, men det var ikke bare bare det heller. Det tok evigheter å bli moden, og riene som kom fra drypp var bare helt sinnsyke. Hvis jeg kunne valgt om igjen, tror jeg heller jeg ville ventet til det kom i gang av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Rart ikke sykehuset kan høre på deg når du allerede er over tiden. Hadde det på samme måte som deg, enda dette var 15 dager før termin. Var innlagt en natt pga. lite aktivitet. Men den natten hadde jeg mye maserier. Da strippet legen meg før jeg fikk dra hjem. Noe som resulterte i enda flere maserier. Etter 3 dager hadde de hatt litt effekt, hadde 2.3 cm. åpning. Jeg ringte da å sa at dette orker jeg ikke mer. Da ble jeg lagt inn og de tok vannet. De sa at det var jo ingen vits i å gå sånn, for man skal jo gjennom en fødsel også. Dessuten er jo det med overtid diskutert. Jeg ville tatt en tlf. til og snakket med dem. Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå