Sweet Amber Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Det hjelper uansett lite om man kjører som om man har huet under armen. På en typisk dag på vei til barnehagen ser jeg hvertfall 4-5 som ser på andre ting enn veien. (justerer radioen, skrive sms, snu seg til ungen i baksetet osv er fint og flott mens man kjører) På motorveien i sted så jeg ei som skjente ut midt mellom feltene og hodet dukket så opp igjen fra under dashbordet... Kanskje hun leita etter noe som falt mellom setene? Synes uansett det burde vært mye mer fokus på å få førerne til å være oppmerksomme enn det er i dag. Å forby snakking i tlf er så avgjort ikke nok... Tenk på det når du er ute og kjører, da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå