Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Det er en medisin som fører til eggløsning for dem som ikke har det selv. Noen ganger kan også de som har prøvd en stund uten å bli gravid prøve noen kurer for å se om det hjelper, selv om de har egglsøning selv. Det fører til at flere egg løsner ved eggløsning og det kan derfor føre til litt større sjanse for befruktning. Men dette er ingen vidundermedisin, det er best for dem som ikke har eggløsning selv. Har gått på mange kurer selv uten effekt.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Huff da. Jeg gikk rett på ivf, aldri noen som nevnte pergo for meg. Men, så har jeg eggløsning. Ivf hadde ingen effekt det heller da, endte opp med ed og da ble jeg tvillingmamma:-)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Gratulerer som tvillingmamma Jeg ble også gravid med ivf etter hvert. Ble dere utredet før forsøkene startet da? Hadde noen av dere diagnose? Tror nok ikke at pergotime kunne gjort så mye for deg da, hvis du ikke hadde helt ok egg. I værste fall så kan en bruke opp mange egg i stedet for å spare dem til ivf. Jeg hadde ganske få igjen nå, selv om jeg er relativt ung. Gikk vel på en 5-6 pergokurer. Hilsen første anonym.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Jeg har for høy fsh, tidlig overgang. Få egg og dårlige egg. Prøvde å bli gravid allerede da jeg var 21 år, ble gravid med naturmetoden da jeg var 34! Hadde så 3 ivf, 2 avbrutt før vi gikk for ed, da holdt det lenge med ett forsøk:-) HI
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Jøss, det var lenge å holde på... Så fantastisk at dere endelig lykkes! Håper bare at politikerne i Norge får tankegangen sin ut av steinalderen og åpner for ed snart.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #7 Skrevet 29. juli 2010 Enig, sæddonor har jo vært lov lenge. På tide å lovliggjøre andre metoder også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå