Gå til innhold

Baby på fly

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på fly i morgen med en baby på 3 mnd. Noen som har gjort det? Bør jeg ame ham under avgang og landing for å unngå trykk i ørene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldstemann hadde null problemer, yngste alltid urolig ved take off and landing. Du merker hva som skal til :-)

Skrevet

gikk supert da hun var 2 1/2 mnd. ammet da vi lettet men det va rtilfeldigvis fordi hun var sulten da.

neste gang da hun var 4 mnd var det litt mer slitsomt for det var lenger tur, men gikk fint. var veldig rolig og det var god plass på flyet så vi fikk en hel rad begge veiene så hun kunne sitte i eget bilsete:)

7 1/2 mnd derimot.. grusomt.. skreik alle 4 turene (mellomlandet) hver flytur var på ca halvannen time.. og vi satt tett i tett mellom fremmede og hun vridde seg og hun var tung å holde på plass og det var kokvarmt å sitte så tett og hun skreik nesten uten pause..

har lovet meg selv at det skal bli lenge til neste flytur! ikke før hun er gammel nok til å underholdes med tegnign ol..

Skrevet

På første tur var gutten min 13 dager, turen varte 5 timer gikk kjempebra.

Dro hjem da han var 3 mnd, aldri igjen fy så slitsomt også for alle andre på flyet.

Han sovnet en gang, men da fikk jeg beskjed om å ta han opp igjen fordi vi skulle lande:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...