Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Ser du hvilket svar jeg får ang suppleringsinntaket i morgen?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Nå ble jeg skikkelig glad. Ønsker virkelig å komme inn! Flere som ser? Til deg over: Leser du med tarot? Eller hva bruker du nå ser? Har du hatt mange erfaringer før der du har sett riktig? Og tusen takk, for at du tok deg tid!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 englekort og intuisjon,har ofte rett, men kan selvfølgelig også ta feil..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Skjønner det. Men håper virkelig jeg er åpen nok til at du leste meg riktig Tusen takk igjen
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 Tror ikke at det sitter så mange blinde her inne for å si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 Er ikke blind, men ser snart dobbelt. Skulle lagt meg for lenge siden. Men, ser da litt enda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå