Mamman til Stella og Håkon Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Er i uke 7 nå å har ingen symptomer lenger.. i uke 5 var jeg litt småkvalm men ikke nå lenger. jeg har bare treg mage... men ingen ømme pupper og den berømte kvalmen, er ikke trøtt osv... er dette normalt eller har jeg grunn til å bekymre meg?
Fru.Antonsen Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Ikke bekymre deg, jeg hadde heller ingen symptomer i det hele tatt jeg annet enn at mensen uteble. Er først nå, i uke 21 jeg har fått ømme bryster og antydning til bekkenløsning men ellers er jeg i full jobb og lever som før omtrent Dette svangerskapet her er helt anderledes enn mitt forrige. Sist gang slet jeg med kvalme, skikkelig bekkenløsning, søvn problemer + + + Denne gangen her ingenting omtrent. Så pust ut, ikke bekymre deg. Hvertfall ikke sålenge du ikke har noen blødninger e.l.
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2010 Takk for svar ! Ja jeg får vel roe meg ned litt, men blir litt nervøs av alle de SA historiene osv.. hehe
solavisfolket81 Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Er i uke seks og har også lite symtomer, og blir litt redd av det... Huff. Hver enste gang det stikker i puppene eller noe blir jeg glad. Hehe, men men. Det er vel som det blir sagt, ingen blødning alt er bra Jeg har iallefall ingen blødninger, og heller ingen smerter i korsryggen
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2010 hehe ja sant det, jeg har heller ingen blødninger enda, og er overlykkelig for det. men dmerter i korsryggen? er det et tegn på SA? : o jeg har nemlig litt vondt i korsryggen, merker det spesielt godt på kveldene. Takk for svar
solavisfolket81 Skrevet 29. juli 2010 #6 Skrevet 29. juli 2010 Jeg har hatt en spontan abort tidligere, og fikk smerter i korsryggen. Men ikke murringer eller småstikk. Veldig, veldig kraftige smerter!
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2010 okei nå ble jeg redd et lite øyeblikk ! tusen takk for svar
solavisfolket81 Skrevet 29. juli 2010 #8 Skrevet 29. juli 2010 Er også noe som kom etterpå når jeg tenker meg om... Blod først... Er nervøs for å se blod, men foreløpig ikke et spor engang heldigvis Skal se vi blir mødre snart begge to
Hera_75 Skrevet 29. juli 2010 #9 Skrevet 29. juli 2010 Mine symptomer forsvant også etter uke 5, og kom først tilbake ca uke 9. Tror det er ganske vanlig, og egentlig er det jo bare å kose seg med å være gravid uten å være kvalm og sliten. Men skjønner at man vil kjenne litt til det. Det kommer helt sikkert!!
Gjest Skrevet 29. juli 2010 #10 Skrevet 29. juli 2010 Helt normalt, bare vær glad du slipper Mine symptomer forsvant rundt uke 11-12, er 14 nå. Eneste som gjør at jeg føler meg gravid er magen og de enorme puppene
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 30. juli 2010 okei, da antar jeg at det er helt normalt jeg da^^ skal jo ikke på UL før i oktober ! Tusen takk for svar dere !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå